Шукати в цьому блозі

Протокол № 1 зборів колективу від 31 серпня 2021 року

 

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

ПРОТОКОЛ    1

31 серпня 2021 року  

м. Зборів

Зборів трудового колективу

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

 

Голова — Ольга Переймибіда

Секретар — Галина Антонів

 

Кількість працівників (членів трудового колективу) — 77  осіб.

Присутні на зборах —  77 осіб.

 

Порядок денний:

1.                Про затвердження правил внутрішнього розпорядку.

Доповідач — директор ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова Ольга Переймибіда

2.                Про обрання комісії з трудових спорів.        

Доповідач —  директор ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова Ольга Переймибіда

3.                Різне.

 

1. СЛУХАЛИ:

Ольгу ПЕРЕЙМИБІДУ – директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1м. Зборова, ознайомила з основними розділами Правил внутрішнього трудового розпорядку  (розділи Правил внутрішнього трудового розпорядку на 1 арк. додаються)

 ВИСТУПИЛИ:

Володимир КУЗЬМЯК – завгосп, звернув увагу на необхідність раціонального розподілу обов’язків між працівниками, дотримання норм чинного трудового законодавства учасниками освітнього процесу.

УХВАЛИЛИ:

1.1.         Схвалити розділи Правил внутрішнього трудового розпорядку ЗОШ І-ІІІ ст №1 м.Зборова.

1.2.         Директору ЗОШ І-ІІІ ст №1 м. Зборова Переймибіді Ользі Ігорівні видати наказ про затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку.

Голосували: одноголосно.

 

2.         СЛУХАЛИ:

Ольгу ПЕРЕЙМИБІДУ – директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1м. Зборова, яка запропонувала створити комісію з трудових спорів в кількості 5 осіб. Відзначила, що до складу комісії входитимуть Лис Марія Іванівна-заступник директора з навчально-виховної роботи, Кузьмяк Володимир Петрович - заступника директора з адміністративно-господарської роботи, Кузьменко Галина Михайлівна- вчитель початкових класів, Борисюк Надія Іванівна- вчитель історії та правознавства, Шкабаря Валентина Сергіївна- медсестра.

Повідомила, що термін повноважень комісії з трудових спорів становитиме 2 роки.

 ВИСТУПИЛИ:

Ольга ПАНАС — заступник директора, яка внесла пропозицію видати наказ про створення комісії з трудових спорів у ЗОШ І-ІІІ ст.№1 м.Зборова.

 УХВАЛИЛИ:

Видати наказ про створення комісії з трудових спорів у ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м Зборова.

Голосували: одноголосно.

 

3.         СЛУХАЛИ:

       Марію Лис- заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що відповідно до ст.10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» 2021- 2022 навчальний рік розпочинається у День знань – 1 вересня, триває не менше 175 навчальних днів і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:

І семестр: 01.09-24.12 (крім 14.10)

ІІ семестр: 10.01-31.05 (крім 08.03, 25.05, 02.05, 09.05)

З урахуванням місцевих особливостей та кліматичних умов за погодженням з відповідними місцевими органами управління освітою можуть змінюватись структура навчального року та графік учнівських канікул.

Осінні канікули: 25.10-31.10

Зимові канікули: 25.12-09.01

Весняні канікули: 28.03-03.04

Літні канікули: 09.07-31.08

Навчальні практики, екскурсії: 01.06-08.06 (крім 06.06)

Відмічаємо дітей в облік відвідування 01.09 - 08.06

Таким чином одержимо 175 днів

 

Ірину Росіцьку- заступника директора з виховної роботи, яка повідомила, що планування роботи школи здійснюється відповідно до навчальних програм, нормативно-правових актів органів управління освітою. Відповідно до названої Інструкції у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів встановлюється така система планування:

1.Перспективне прогнозування розвитку матеріально-технічної бази, кадрового забезпечення та навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу. (Програма розвитку навчального закладу)

2. План роботи школи на навчальний рік.

3. Розклад уроків.

4. Графіки роботи секцій, гуртків.

5.Календарне планування навчального матеріалу.

6. Поурочний план.

7. Особисте тижневе планування роботи керівників школи.

8. Плани навчально-виховної роботи вчителя.

9. План роботи методичного об'єднання.

10. План роботи класного керівника, вихователя.

11. План роботи шкільної бібліотеки.

12. Плани роботи шкільного гуртка, спортивної секції.

Плани роботи класних керівників, бібліотекарів, методичних об’єднань, гуртків, секцій складаються на період, визначений педагогічним колективом, у довільній формі і узгоджується з заступником директора з навчально-виховної роботи.

Валентину Шкабарю- медсестру, яка запропонувала вести облік вакцинованих працівників у закладі освіти. Проводити серед працівників закладу, батьків профілактично-роз’яснювальну роботу з питань, пов’язаних з профілактикою захворювань, приділяючи особливу увагу здоров’ю дітей,  в тому числі шляхом розміщення відповідних матеріалів на сайті школи, на сторінці у Facebook.

 Володимира Кузьмяка- заступника директора з адміністративно-господарської роботи, який вніс пропозицію затвердити посадові інструкції працівників закладу освіти. Запропонував запровадити посилений протиепідеміологічний режим та забезпечити проведення дезінфекції приміщень, шкільного автобуса, зокрема, шляхом вологого прибирання із застосуванням дезрозчинів, регулярного провітрювання приміщень та ін.

 Богдана Нестора-вчителя трудового навчання, який запропонував затвердити інструкції з охорони праці та провести у класах інструктажі з безпеки життєдіяльності. 

 

УХВАЛИЛИ:

 

1. Директору ЗОШ І-ІІІ ст №1 м. Зборова Переймибіді Ользі Ігорівні видати наказ про затвердження режиму роботи  школи на 2021/2022 навчальний рік.

2. Затвердити структуру 2021/2022 навчального року.

3. Затвердити планування роботи школи.

4. Заступникам директора школи,  класним керівникам, класоводам:

4.1  Забезпечити проведення у класах інструктажів учнів з безпеки життєдіяльності.

4.2  Проводити серед працівників закладу, батьків профілактично-роз’яснювальну роботу з питань, пов’язаних з профілактикою захворювань, приділяючи особливу увагу здоров’ю дітей,  в тому числі шляхом розміщення відповідних матеріалів на сайті школи, на сторінці у Facebook.

5. Затвердити посадові інструкції працівників закладу освіти.

6. Затвердити інструкції з охорони праці.

7.  Заступнику директора з адміністративно-господарської роботи Кузьмяку В.П. запровадити посилений протиепідеміологічний режим та забезпечити проведення дезінфекції приміщень, шкільного автобуса, зокрема, шляхом вологого прибирання із застосуванням дезрозчинів, регулярного провітрювання приміщень та ін.

8. Затвердити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID 19) серед персоналу та здобувачів освіти.

Голосували: одноголосно.

 

Голова                        Ольга ПЕРЕЙМИБІДА

Секретар                     Галина АНТОНІВ





Немає коментарів:

Дописати коментар