Шукати в цьому блозі

Протокол №1 від 31 серпня 2021 року засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

 

Протокол №1

засідання педагогічної ради

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

 

31 серпня 2021 р.

Голова педради: Переймибіда Ольга Ігорівна

Секретар: Антонів Галина Ярославівна

Присутні: 55

Відсутні: -0

 

Порядок денний:

 

 1.Про підсумки роботи педагогічного колективу школи за 2020/2021 навчальному році і завдання на 2021/2022 навчальний рік.

 Переймибіда  Ольга  Ігорівна

2.Про організацію освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році

Переймибіда  Ольга  Ігорівна

3. Про затвердження педагогічного навантаження

Лис Марія Іванівна

4. Про схвалення освітніх програмнавчальних  планів на  2021 / 2022  навчальний  рік,  структуру  та  режим  роботи  впродовж  року.

Переймибіда  Ольга  Ігорівна

5. Про оцінювання результатів навчання учнів 3-4 класів.

Панас Ольга Євгенівна

6. Про план роботи школи.

Переймибіда  Ольга  Ігорівна

7. Про організацію виховного процесу у 2021/2022 н.р.

Росіцька Ірина Василівна

8. Про організацію та проведення свята Першого шкільного дзвоника.

Росіцька Ірина Василівна

9. Про оцінювання  курсу «Християнська етика в українській культурі»  у 2021/2022 навчальному році.

Лис Марія Іванівна

10. Про вибір курсів з інформатики для 10, 11 класів.

Лис Марія Іванівна

 

 

 

 

 

 

І. СЛУХАЛИ: Про підсумки роботи педагогічного колективу школи за 2020/2021 навчальному році і завдання на 2021/2022 навчальний рік.

Доповідала: Переймибіда  Ольга  Ігорівна – директор ЗОШ І-ІІІ ст.. №1            м. Зборова - текст доповіді додається

 

ВИСТУПИЛИ:

Лис Марія Іванівна, заступник директора ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Зборова, повідомила, що організація освітньої діяльності у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році здійснюватиметься відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року (схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988-р - https://cutt.ly/OyA9z5p), Державного стандарту початкової освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 № 688) (у 1-3 класах), Державного стандарту початкової

загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462 (у 4-х класах); Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392.

Виконання вимог зазначених державних стандартів є обов’язковим для всіх закладів загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форми власності.

Основним документом, що забезпечує досягнення учнями визначених відповідним Державними стандартами результатів навчання є освітня програма закладу загальної середньої освіти. Освітня програма закладу освіти, який здійснює свою діяльність на різних рівнях освіти, може бути наскрізною (з 1 по 11/12 класи), або для певного рівня освіти. Документ схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником. Основою для розроблення освітньої програми є стандарт освіти відповідного рівня. З урахуванням поетапного переходу закладів освіти на здійснення діяльності за новим Державним стандартом у 2021/2022 навчальному році освітня програма закладу освіти може розроблятися на основі:

для 1-2 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типових освітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1272); 

для 3-4 класів – Державного стандарту початкової освіти (2018), типовихосвітніх програм (наказ МОН від 08.10.2019 № 1273); 

У 5-11 класах закладів загальної середньої освіти освітній процес здійснюватиметься відповідно до таких типових освітніх програм:

«Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня»,затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 405.

Календарно-тематичне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних стандартів таких документів у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області є неприпустимим.

Вчитель має право на вільний вибір освітніх програм, форм навчання,закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників.Під час розроблення календарно-тематичного та системи поурочного планування вчитель має самостійно вибудовувати послідовність формування очікуваних результатів навчання, враховуючи при цьому послідовність розгортання змісту в підручнику. Учитель може переносити теми уроків, відповідно до того, як учні засвоїли навчальний матеріал визначати кількість годин на вивчення окремих тем. Адміністрація закладу загальної середньої освіти або працівники методичних служб можуть лише надавати методичну допомогу  вчителю, з метою покращення освітнього процесу, а не контролювати його.

Оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти урегульовано такими документами:

- Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17);

- Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08.05.2019 № 621), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369;

- Інструкція з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти інауки України від 03.06.2006 № 496.

При виставленні тематичної оцінки враховуються всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.

Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня(учениці) з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення,складність змісту тощо.

Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри. При виставлення річної оцінки мають враховуватися:динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягомроку; важливість тем, які вивчались у І та ІІ семестрах, тривалість їх вивчення таскладність змісту; рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті протягом навчального року знання тощо. Відповідно до чинних нормативних актів і семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню. Коригування семестрової оцінки проводиться згідно з пунктом 3.2. Інструкціїз ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2006№ 496.Коригування річної оцінки проводиться згідно з пунктами 9-10 Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07 2015 №762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08 травня 2019 року№ 621), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 р. за №924/27369, річне оцінювання може коригуватись.

На початку 2021-2022 навчального року, задля забезпечення якісного виконання освітніх програм в умовах очного та/або дистанційного навчання, пропонується приділити більше уваги традиційному повторенню вивченого матеріалу за минулий рік, запровадити «коригуюче навчання».Для цього може бути проведено діагностичні роботи (усні співбесіди) опитування в 2-9-х класах з основних навчальних предметів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу учнями за попередній рік (здебільшого, за період карантину). Оцінки за такі діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань і вмінь. Відповідно до результатів, спланувати роботу (колективну або індивідуальну) щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного їх закріплення тощо. Тривалість періоду такого навчання кожен вчитель визначає самостійно: попередньо планує з урахуванням досвіду організації дистанційного навчання в минулому році, вносить певні корективи до плану після проведення діагностичних робіт. Рекомендується під час календарно-тематичного планування у навчальних програмах і календарно-тематичних планах виділити ключові теми, на яких ґрунтується подальше опрацювання програмового матеріалу. Це дозволить без порушення системи програмових вимог ущільнювати, оптимізувати вивчення предмета, концентрувати увагу на відпрацюванні позицій, що мають забезпечити якісну самостійну роботу учнів в умовах дистанційного навчання. Під час вибору на початку навчального року навчально-методичного комплексу для вивчення предмета передбачити можливості використання засобів та інструментарію дистанційного навчання в умовах очного навчання.

У зв’язку із світовим викликом щодо епідеміологічної ситуації, що має місце і в Україні, та необхідністю введення карантинних заходів задля запобігання поширенню вірусних хвороб, під час планування організаційних заходів, щозабезпечують освітній процес, у тому числі і під час календарно тематичного планування з предметів важливо врахувати можливість організації освітнього процесу в межах навчального року в умовах карантину. Для організації дистанційного навчання в цей період слід скористатися методичними рекомендаціями, поданими у листах МОН від 23.03.2020 № 1/9-173; від 16.04.2020 № 1/9-213; методичними рекомендаціями «Організація дистанційного навчання в школі» (авт. А. Лотоцька,А. Пасічник), розробленими за підтримки МОН (https://cutt.ly/MynTayc)

При організації освітнього процесу в карантинних умовах має забезпечуватись:

- соціальне дистанціювання;

- мінімізація переміщення здобувачів освіти та комунікація між ними вмежах закладу освіти;

- дотримання нормативів наповнюваності класів та інших вимогзаконодавства про освіту.

Актуальною формою навчання є також розміщення записів відеоуроків зрізних навчальних предметів, презентацій, відеоконференцій, інформування учнівта батьків про освітні ресурси, що сприятиме кращому засвоєнню знань учнів ізрізними рівнями підготовки. Важливо, щоб в учнів були чіткі інструкції дозавдань, які необхідно виконати, та був вільний доступ до навчальних матеріалів.

 

Ухвалили

1.     Інформацію про  підсумки  діяльності школи  у 2020-2021 навчальному році та завдання на 2021-2022 навчальний рік  взяти до відома.

2.     Створювати оптимальні організаційно-педагогічні, навчально-методичні, санітарно - гігієнічні умови для функціонування навчального закладу в умовах адаптивного карантину.

3.     Педагогічному колективу:

 3.1. Забезпечити виконання усіх необхідних заходів для реалізації у повному обсязі наказів Міністерства освіти і науки України, відділу освіти, що регламентують особливості  2021/2022 навчального року.

3.2. Продовжити навчання у напрямі опанування інформаційними технологіями, вдосконалення цифрових компетентностей та їх ефективного використання в умовах нового формату освітньої діяльності в Україні.

3.3  Здійснювати навчально - методичний супровід освітнього процесу в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової освіти та реалізації Концепції «Нової української школи» (рік четвертий)

3.4 Працювати  над  формуванням  громадянина України; виховання шанобливого  ставлення  до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей  українського народу  та інших  народів і націй;

3.5 Інтенсифікувати роботу з обдарованими учнями та роботу щодо  розвитку  особистості  учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду.

3.6 Забезпечувати якісну підготовку учнів з навчальних предметів, використовуючи інформаційні технології, можливості Інтернету, проектні методики, новітні технології, базуючись на принципах особистісно-орієнтованого навчання.

3.7 Продовжувати активне педагогічне співробітництво з батьками та громадськістю щодо реалізації виховних, навчальних завдань школи.

 

Голосували: «за» -  55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

ІІ. СЛУХАЛИ:

Переймибіду  Ольгу  Ігорівну, директора  ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Збороваяка доповіла про  організацію освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році, використання під час організації освітнього процесу  навчальних планів, навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, позитивне рішення Колегії Міністерства освіти і науки України.

 

Ухвалили

1. До  02.09.2021  педагогічним  працівникам  ознайомитися з рекомендованим Міністерством науки і освіти України  переліком навчальної літератури для використання впродовж 2021/2022 навчальному року та повідомити про персональну відповідальність за використання навчальної літератури, яка не має відповідного грифа Міністерства освіти і науки України (Лист МОН від 09.08.2021 № 1/9-404 "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році")

2. Заступнику  директора  школи  з навчально–виховної  роботи  Лис Марії Іванівні впродовж  року  здійснювати контроль за використанням вчителями навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників під час освітнього процесу.

3.  Бібліотекарю   Якубець Світлані Андріївні:

3.1. До 02.09.2021забезпечити учасників освітнього процесу навчальною та методичною літературою відповідно до переліку рекомендованого Міністерством науки і освіти України для використання у 2021/2022 навчальному році.

3.2. Систематично інформувати педагогів та учнів про новинки навчальної літератури, нові надходження та адреси електронних ресурсів, на яких її розміщено для використання в  освітньому  процесі.

Голосували:   «за» -               ;   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

ІІІ. СЛУХАЛИ:

 

Лис Марію Іванівну, заступника  директора  школи  з навчально–виховної  роботи, яка  представила для затвердження погоджене з профспілковим комітетом тижневе педагогічне навантаження працівників на 2021/2022 навчальний рік..

 

Ухвалили

    1.Тижневе педагогічне навантаження педагогічних працівників ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Зборова на  2021/2022   навчальний рік затвердити (додається).

 

Голосували: «за» -     55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль )

 

ІV. СЛУХАЛИ:

 

Переймибіду  Ольгу  Ігорівну, директора  школи,  яка доповіла, що згідно ст. 33 Закону України «Про освіту» були розроблені освітні програми – єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих ЗЗСО для досягнення учнями результатів навчання. Основою для розроблення освітніх програм ( освітня програма додається) стали:

 

     Для 1-2 клас за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко, затвердженою наказом МОН 08.10.2019 №1272 за п’ятиденним робочим тижнем.

     Для 3-4 класів – за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти,розробленої під керівництвом О.Я.Савченко, затвердженою наказом МОН 08.10.2019 №1273 за п’ятиденним робочим тижнем.

     Для 5, 6, 7 класів – складена за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405, таблиця 10.

     Для 8, 9 класів – складена за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 405, таблиця 8.

     Для 10-11 класу – складена за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408, таблиця 2.

      5-Б, 6-А, 6-Б, 8-Б  - класи з інклюзивним навчанням ( Наказ МОН від 09.12.2010р. №1224)  

 

ВИСТУПИЛИ:

1. Лис Марія Іванівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, яка  інформувала  про  те,  що  заклади освіти у  2021 / 2022  навчальному  році  можуть використовувати Типові або інші Освітні програми. Освітні програми розроблено на основі: державного стандарту відповідного рівня Типових освітніх програм, затверджених МОН України, інших освітніх програм, що пройшли експертизу на відповідність держстандартам.

Освітня програма  складена  для  І,  ІІ,  ІІІ  ступенів  навчання:

- передбачає освітні компоненти для вільного вибору здобувачів освіти;

- містить: вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;

- перелік освітніх компонентів та їх логічну послідовність;

- загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;

-  має корекційно-розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами.

  Марія Іванівна  ознайомила  присутніх  з  Навчальними  планами,    структурою  та  режимом  роботи  школи  у  2021 / 2022  навчальному  році.

 

2. Росіцька Ірина Василівназаступник директора з виховної роботи,  запропонувала  схвалити  Освітні  програми  на  2021 / 2022  навчальний  рік.

 

Ухвалили

1.Продовжити  у 2021 / 2022 н.р.  у  1 – 4  класах  працювати  за  Типовими  освітніми  програмами,  складеними  під  керівництвом  О.Я.Савченко.

2. Схвалити:

- Освітні програми на 2021/2022 навчальний рік, а саме:

2.1. Освітню програму загальної середньої освіти І ступеня (1- 4 класи)

2.2.  Освітню програму загальної середньої освіти ІІ ступеня (5-9 класи)

2.3. Освітню програму загальної середньої освіти ІІІ ступеня (10 -11 класи)

- Навчальні  плани,  структуру  та  режим  роботи  закладу  на  2021 – 2022  навчальний  рік.

3. Секретарю – діловоду  до 06.09.2021 року оприлюднити на сайті  школи Освітні програми.

 

Голосували: «за» -  55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

 

V. СЛУХАЛИ:

 

Панас Ольгу Євгенівну, заступника директора з навчально виховної роботи, яка інформувала  про  формувальне  оцінювання  учнів  1 – 2 класів та рівневе оцінювання 3-4 класів.  Ознайомила  присутніх  зі  змістом  нормативних  документів    МОН  України  щодо  даних  видів  оцінювання  відповідно до наказу  МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”

 

ВИСТУПИЛИ:

1. Стельмах Галина Петрівна,  учитель  першого  класу,  відзначила,  що метою   формувального оцінювання, є відстеження особистісного розвитку учнів, процесу опанування ними навчального досвіду як основи компетентності, забезпечення індивідуальної траєкторії розвитку особистості і є невід'ємним складником освітнього процесу та здійснюється постійно. Формувальне оцінювання передбачає організацію учителем діяльності учнів щодо усвідомлення ними цілей та очікуваних результатів навчання, способів їх досягнення та визначення подальших навчальних дій щодо покращення досягнень за результатами зворотного зв'язку.

Застосування формувального оцінювання уможливлює розв'язання таких освітніх завдань:

  • підтримання бажання вчитися та прагнути максимально можливих результатів;
  • сприяння оптимальному темпу здобуття освіти учнів;
  • формування в учнів упевненості у собі, усвідомлення своїх сильних сторін;
  • формування в учнів рефлексивного ставлення до власних помилок і розуміння їх як невід'ємних етапів на шляху досягнення успіху;
  • забезпечення постійного зворотного зв'язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу;
  • здійснення діагностування особистісного розвитку та навчальних досягнень учнів на кожному з етапів навчання.

Об'єктами формувального оцінювання є процес навчання учнів, а також результат навчальної діяльності на певному етапі навчання.

2. Гупало Світлана Євгенівна,  учитель  четвертого  класу, повідомила,  що важливим компонентом освітнього процесу в початкових класах є оцінювальна діяльність, яка  здійснюється на засадах компетентнісного, діяльнісного, суб'єкт-суб'єктного підходів та передбачає партнерську взаємодію вчителя, учнів та їхніх батьків або інших законних представників.  Основними функціями оцінювання є мотиваційна, діагностична, коригувальна, прогностична, розвивальна, навчальна, виховна, управлінська.

Вона вказала, що навчальні досягнення учнів третіх і четвертих класів підлягають рівневому оцінюванню.

 

Ухвалили

1.Учителям  1 – 4 класів  упродовж  року:

1.1.  Дотримуватись  вимог  нормативних  документів  щодо  оцінювання  досягнень  учнів;

1.2.Оцінювати  результати  досягнень  учнів  вербально у 1-2 класах та рівнево у 3-4 класах.

Голосували: «за» -  55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);  «утримались» - 0  (нуль)

 

 

 

VІ. СЛУХАЛИ:

Переймибіду  Ольгу  Ігорівну, директора школи, яка представила для розгляду Річний план роботи школи на 2021/2022 навчальний рік (план додається).

 

Ухвалили

       1. Схвалити  план  роботи  ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова на  2021/2022  навчальний  рік.

Голосували: за» -    55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

 VІІ. СЛУХАЛИ:

Росіцьку Ірину Василівну, заступника директора з виховної роботи, яка представила для розгляду Річний план виховної роботи школи на 2021/2022 навчальний рік. (план додається)

 

Ухвалили

       1. Схвалити  план  виховної роботи  ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова на  2021/2022  навчальний  рік.

Голосували: за» -    55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

VІІІ. СЛУХАЛИ:

Росіцьку Ірину Василівну, заступника директора з виховної роботи, яка повідомила про проведення свята Першого шкільного дзвоника

 

Ухвалили

1.                01 вересня 2021 року провести свято Першого шкільного дзвоника на шкільному подвір’ї з дотриманням вимог безпеки. 

2.                Схвалити сценарій свята Першого шкільного дзвоника.

 

Голосували: за» -  55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

ІХ. СЛУХАЛИ:

Лис Марію Іванівну, заступника директора з навчально виховної роботи, яка інформувала про оцінювання  курсу «Християнська етика в українській культурі»  у 2021/2022 навчальному році.

ВИСТУПИЛИ:

Дорош Іванна Василівна, учитель християнської етики, яка повідомила орієнтовні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з  курсу «Християнська етика в українській культурі»  у 2021/2022 навчальному році.

Ухвалили

1.     Оцінювати навчальні досягнення учнів з  курсу «Християнська етика в українській культурі»  у 2021/2022 навчальному році відповідно до орієнтовних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з предмета «Християнська етика»

Голосували: за» -    55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

Х. СЛУХАЛИ:

Лис Марію Іванівну, заступника директора з навчально виховної роботи, яка інформувала  про те що вивчення інформатики на рівні стандарту здійснюється за навчальною програмою вибірково-обов'язкового предмету 10-11 кл. (рівень стандарту), затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 №408. Ця програма розрахована на вивчення інформатики в 10-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів як вибірково-обов'язкового предмету навчального плану в обсязі 105 годин, з яких 35 годин складає інваріантний базовий модуль. Вибіркові модулі для розширення курсу учитель добирає відповідно профілю закладу ЗСО, запитів, індивідуальних інтересів і здібностей учнів, регіональних особливостей, матеріально-технічної бази та наявного програмного забезпечення.

 

ВИСТУПИЛИ:

1.Беш Ірина Богданівна, учитель інформатики, запропонувала розширення курсу викладання інформатики у10-11 класах здійснити через доповнення базового модуля варіативними та обрати такі вибіркові модулі: «Графічний дизайн», «Інформаційна безпека», «Основи електронного документообігу».

 

Ухвалили

1.                Розширення курсу викладання інформатики  у 2021/2022 навчальному році здійснити через доповнення базового модуля варіативними та обрати такі вибіркові модулі  у 10-11 класах: «Графічний дизайн», «Інформаційна безпека», «Основи електронного документообігу».

 

Голосували: за» -    55 (п’ятдесят п’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

Голова  педради                          Ольга ПЕРЕЙМИБІДА

Секретар                                      Галина АНТОНІВ

Немає коментарів:

Дописати коментар