Шукати в цьому блозі

Протокол №2 засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова 28 жовтня 2021 р.

                            Протокол №2

засідання педагогічної ради

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова


28 жовтня 2021 р.

Голова педради: Переймибіда Ольга Ігорівна

Секретар: Антонів Галина Ярославівна

Присутні: 55 

Відсутні: -


Порядок денний:


1. Про затвердження положення про академічну доброчесність та 

затвердження складу комісії.

Доп. О.І. Переймибіда

2. Про затвердження положення про систему відео спостереження в ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 м. Зборова.

Доп. О.І. Переймибіда

3. Про формування практичних умінь і навичок здобувачів освіти на уроках хімії.

Доп. М.І. Лис

В.Л. Гармідер

Н.Г. Денис

4. Про адаптацію здобувачів освіти 1-их та 5-их класів у закладі освіти.

Доп. В.І. Угрин

Г.П. Стельмах

Л.І. Чарторинська

Г.Я. Антонів

Н.І. Борисюк

5. Про методику використання елементів розвиваючого навчання на уроках математики у початкових класах.

Доп. О.Є. Панас

Н. З. Микитів

С.Є. Гупало

Г.Є. Саган

6. Про особливості організації освітнього процесу в умовах коронавірусної хороби COVID-19.

Доп. О.І. Переймибіда

7. Різне



І. СЛУХАЛИ: Про затвердження положення про академічну доброчесність та затвердження складу комісії.


Доповідала: Переймибіда  Ольга  Ігорівна – директор ЗОШ І-ІІІ ст. №1                      м. Зборова. 

Ольга  Ігорівна повідомила, що положення про академічну доброчесність у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова закріплює норми та правила етичної поведінки, професійного спілкування між   педагогічними працівниками та здобувачами  освіти ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова.

Це Положення розроблено  на основі Конституції  України,  Законів  України  «Про освіту»,    «Про  авторське  право  і  суміжні  права»,  «Про  видавничу  справу»,  «Про запобігання  корупції»,  Цивільного  Кодексу  України, Статуту  освітнього закладу, Правил  внутрішнього  розпорядку, Колективного договору та інших нормативно-правових актів чинного законодавства України та нормативних актів школи.

Мета Положення полягає у дотриманні  високих професійних  стандартів  в  усіх  сферах діяльності закладу (освітній, науковій, виховній), підтримки особливих взаємовідносин між педагогічними працівниками та здобувачами освіти, запобігання порушенню академічної доброчесності.

Педагогічні працівники та здобувачі  освіти, усвідомлюючи свою відповідальність за неналежне виконання функціональних обов’язків, формування сприятливого академічного середовища для забезпечення дієвої організації освітнього процесу, розвитку інтелектуального, особистісного потенціалу, підвищення престижу закладу, зобов’язуються виконувати норми даного Положення.

 Норми цього Положення закріплюють правила поведінки безпосередньо у трьох основних  сферах – освітній (навчальній), науковій та виховній (морально-психологічний клімат у колективі).                                       

 Дія Положення поширюється на всіх учасників освітнього процесу закладу.

Директор школи запропонувала створити  Комісію з питань академічної доброчесності в кількості 7 осіб. Відзначила, що до складу комісії входитимуть представники батьківського самоврядування, учнівського самоврядування  та педагогічного колективу.

ВИСТУПИЛИ:

  1. Лис Марія Іванівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, запропонувала  схвалити  Положення про академічну доброчесність педагогічних працівників та здобувачів освіти ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 м. Зборова.

  2. Росіцька Ірина Василівна, заступник директора з виховної роботи,  запропонувала затвердити склад комісії з питань академічної доброчесності у складі:

- Лис Марія Іванівна, заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, голова комісії;

- Панас Ольга Євгенівна, заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, член комісії;

- Угрин Віра Іванівна, психолог, член комісії;

- Сеньківська Оксана Миколаївна, учитель математики, член комісії;

- Сухорончак Юлія Петрівна, учениця 10 класу, член комісії;

- Радь Ольга Степанівна, учитель української мови, член комісії;

- Росіцька Ірина Василівна, заступник директора з виховної роботи, член комісії.

Повідомила, що термін повноважень комісії з питань академічної доброчесності становитиме 1 рік.

Ухвалили: 

  1. Схвалити Положення про академічну доброчесність у ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова.

  2. Затвердити склад комісії з питань академічної доброчесності у такому складі:

- Лис Марія Іванівна, заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, голова комісії;

- Панас Ольга Євгенівна, заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, член комісії;

- Угрин Віра Іванівна, психолог, член комісії;

- Сеньківська Оксана Миколаївна, учитель математики, член комісії;

- Сухорончак Юлія Петрівна, учениця 10 класу, член комісії;

- Радь Ольга Степанівна, учитель української мови, член комісії;

- Росіцька Ірина Василівна, заступник директора з виховної роботи, член комісії.

  1. Директору школи Переймибіді Ользі Ігорівні видати наказ про створення комісії з  питань академічної доброчесності у ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова.

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)

ІІ. СЛУХАЛИ: Про затвердження положення про систему відео спостереження в ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 м. Зборова.


Доповідала: Переймибіда  Ольга  Ігорівна – директор ЗОШ І-ІІІ ст. №1                      м. Зборова.

Ольга  Ігорівна повідомила, що положення про систему відеоспостереження в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова  (далі – Положення) визначає порядок організації та використання системи відеоспостереження в  приміщенні  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова   (Тернопільська область, Зборівський район, м. Зборів, вул. Гоголя,12) (далі – Школа).

Положення визначає порядок проведення відеоспостереження в Школі та визначає мету і завдання Системи відеоспостереження, способи його здійснення, порядок встановлення, доступ до записів, їх збереження, а також відповідальність за використання відповідної апаратури, функціонування й технічне обслуговування Системи відеоспостереження.

Система відеоспостереження є власністю Школи і фінансується за її рахунок.

Застосування Системи відеоспостереження здійснюється з урахуванням вимог Конституції України, законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та «Про захист персональних даних».

Норми цього Положення поширюються на працівників Школи та Отримувачів послуг Школи.

Об’єктами Системи відеоспостереження є:

– коридор (камера № 1, 4);

– по периментру школи (камера № 2,3,5,6,7,8)

Положення підлягає оприлюдненню на офіційному веб-сайті  ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова.

ВИСТУПИЛИ:

Лис Марія Іванівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, запропонувала  затвердити   Положення про систему відеоспостереження в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова

Ухвалили: 

  1. Затвердити Положення про систему відеоспостереження в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова.

  2. Оприлюднити Положення про систему відеоспостереження в приміщенні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м.Зборова офіційному веб-сайті  закладу

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)

ІІІ. СЛУХАЛИ: 

Лис Марію Іванівну, заступника директора ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Зборова, яка повідомила, що відповідно до регламенту, визначеного МОН України, перспективного плану роботи школи,  у жовтні 2021 року   аналізується стан викладання хімії та формування практичних умінь і навичок здобувачів освіти на уроках хімії.

Нормативними документами, які визначають викладання хімії,  є державний стандарт базової і повної середньої освіти, навчальна програма з хімії, методичні рекомендації щодо викладання хімії,  критерії  оцінювання

навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, Положення

про навчальний кабінет, правила безпеки під час проведення навчально-

виховного процесу в кабінетах хімії.

Хімію в школі викладають Гармідер В. Л. - вчитель вищої кваліфікаційної

категорії та званням “вчитель-методист” та Денис Н. Г. – вчитель вищої кваліфікаційної категорії та званням “Старший вчитель”.

Навчання предмету здійснюється на базі кабінету хімії. Вчителі досконало володіють сучасними методиками викладання хімії , творчо підходять до організації навчального процесу. Шляхом оптимального поєднання традиційних форм і методів навчання, елементів власного педагогічного досвіду роблять навчання цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним. Майстерно створюють  і підтримують атмосферу творчої та напруженої праці. Вдало поєднують навчальний матеріал з практичним життєвим досвідом. Значну увагу приділяють хімічному експерименту, відпрацюванню практичних умінь і навичок, формулюванню самостійності у здобутті нових знань. 

Учителі демонструють  високий ступінь науковості, використовують сучасну інформацію.

Навчання хімії здійснюється за програмами МОН України:

 -9 класи – «Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія.

7-9 класи», затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 №804;

10-11 класи – Програма з хімії для 10-11 класів загальної середньої

освіти. Рівень стандарту, затверджена наказом МОН України від

23.10.2017 №1407 .

Узагальнення матеріалів здійснено на підставі відвідування уроків у 7-11 класах та індивідуальних бесід з вчителями та учнями, аналізу поточних планів та календарно-тематичного планування, перегляду робочих зошитів, зошитів із  практичних і контрольних робіт та класних журналів.

 Календарно-тематичне планування вчителів складено з врахуванням програмових вимог, визначені уроки узагальнення та повторення. Немає зауважень до ведення класних журналів, ведеться тематичний облік знань. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії.

Основним завданням викладання хімії в сучасній школі є забезпечення

розуміння учнями хімічних фактів у світі найновіших теорій, формування у них логічного та критичного мислення.

За своїм змістом шкільний курс складається з основ загальної, неорганічної та органічної хімії. Головний зміст курсу 7-8-го класів становлять знання про початкові хімічні поняття, прості та складні речовини, найважливіші класи неорганічних сполук, а також про хімічні реакції та закономірності їх перебігу, що сприяє підготовці учнів до сприйняття періодичного закону і періодичної системи хімічних елементів Д.І. Менделєєва.

На основі знань періодичної системи хімічних елементів, теорії хімічного

зв’язку та будови речовини розглядаються хімічні елементи та їх сполуки: 

в 9-х класах – елементи органічної та неорганічної хімії, в 10-х класах – поглиблено про органічні сполуки розпочинають вивчати в 10-у класі, і в 11-у класі поглиблено вивчають неорганічну хімію.

«Дитина від своєї природи – допитливий дослідник, відкривач світу… Слід

дитину спонукати до самостійної пізнавальної діяльності, формуючи з малих

літ допитливість, прагнення до навчання, яке має бути радісною працею,» В.О

Сухомлинський.

Для досягнення цієї мети потрібно сформувати стійкий інтерес учнів до

пізнання світу і дослідницької діяльності, забезпечити високий рівень їх

дослідницьких умінь і навичок, знання дослідницьких процедур і методик,

розуміння цінності ролі досліджень в удосконаленні знань людства.

Хімічний експеримент виконує різні дидактичні функції, використовується в

різних формах і поєднується з різними методами і засобами навчання. Він являє

собою систему, в якій діє принцип поступової самостійності учнів: від демонстрації явищ через проведення фронтальних лабораторних дослідів до

самостійної роботи під час виконання практичних робіт і розв’язку експериментальних задач, домашнього експерименту.

Шкільний хімічний експеримент має чотири основні види ( чи їх поєднання)

 Демонстраційний експеримент,

 лабораторний дослід,

 практична робота,

 домашній експеримент.

Спеціальні предметні уміння і навички формуються під час виконання

лабораторних, практичних робіт, що здійснюються за відповідними

інструктивними картками. На перших заняттях такого типу учитель приділяє

увагу поясненню питань техніки безпеки під час виконання робіт з

лабораторним обладнанням, проведення досліджень за інструкцією,

оформлення результатів роботи та здійснення висновків з неї. Надалі учитель

вимагає від учнів самостійного обґрунтування даних етапів роботи.

Достатнім є рівень забезпечення кабінету навчально-наочними посібниками,

роздатковими матеріалами для проведення самостійних та контрольних робіт.

Належним є рівень забезпеченості кабінету приладами, посудом, хімічними

реактивами для проведення лабораторних дослідів та практичних робіт. Тому

учні групами беруть участь в проведенні експериментів на уроці. Хімічні

реактиви зберігаються в з дотриманням вимог пожежної безпеки та охорони

праці. Цього року в кабінеті зроблено косметичний ремонт. Проте кабінет

потребує сучасного оновлення.

Протягом останніх років система освіти зазнала значних змін. Недостатнє

фінансування освітньої галузі призвело до зменшення наповнюваності кабінетів

хімії обладнанням та реактивами, що стає однією з причин зниження якості

формування дослідницьких навичок школярів. Вчитель повинен знаходити

вихід із такої ситуації. Одним із них є використання речовин, які є в

навколишньому житті. Другим є залучення учнів до виконання дослідницьких

завдань в домашніх умовах, тобто виконання експерименту як виду

домашнього завдання. Реактиви для домашніх досліджень учень може

застосувати все те, що буває вдома: від гігієнічних засобів, ліків, продуктів,

спецій та приправ до реактивів з домашнього гаража чи татової майстерні.


ВИСТУПИЛИ:

1. Гармідер Володимир Леонідович, учитель хімії, який вказав, що вивчення хімії в школі відбувається за ІІІ розділами: загальна, неорганічна і органічна хімія. Навчальний предмет дає основи хімічних знань, необхідні для повсякденного життя,  тобто здобуті знання мають практичне спрямування. 

Важливим у навчанні хімії є хімічний експеримент і розв’язування задач. Хімічний експеримент є демонстраційний і лабораторний. В навчальній програмі до кожної теми вказано види хімічного експерименту й типи розрахункових задач, а також передбачено досліди, які можна виконувати під наглядом батьків в домашніх умовах. Завдяки експерименту дитина має змогу не тільки дізнатися

про щось нове, але й це побачити.

Ефективність засвоєння знань можна підвищити шляхом застосування сучасних ІКТ. Інформаційні технології допомагають зробити урок цікавим. На електронних носіях дитина може побачити внутрішню будову речовин чи хімічні процеси, які недоступні в умовах шкільної лабораторії через відсутність речовин чи їх токсичність.


2. Денис Надія Григорівна, учитель хімії, яка звернула увагу на те, що всі учні забезпечені підручниками. Уроки проходять в кабінеті хімії, де на основі типових інструкцій з ТБ розроблено інструктажі з безпеки праці, своєчасно проводяться і реєструються інструктажі всіх видів в журналі реєстрації інструктажів.

Вона  сказала, що хімія, наука, яка не дається дітям легко, проте досить цікава. Вони з нетерпінням чекають хімічного експерименту. Надія Григорівна зазначила, що багато працює над тим, як подати матеріал, щоб зацікавити учнів. Тому використовує інтерактивні форми роботи на уроці. 

Зазначила, що практикує опорні конспекти. Для формування просторового уявлення використовує моделювання, наприклад, з’єднання атомів в молекулах. Діти розробляють проекти, презентації, захищають свої роботи. Оцінку результативності на уроці виставляє не за відповідь, а за активну роботу учня протягом всього уроку. Вчитель сказала,  що її учні є призерами учнівських олімпіад, конкурсів.  

Надія Григорівна внесла пропозицію оновити обладнання кабінету хімії та придбати  інтерактивну дошку. 


Ухвалили:

1. Вважати рівень стану викладання хімії в навчальному закладі достатнім.

2. Учителям хімії Гармідеру В. Л. та Денис Н. Г.:

2.1.  Більш активно використовувати проектні та інтерактивні освітні технології навчання хімії що дозволить пожвавити, оптимізувати й урізноманітнити форми та методи викладання хімії, активізувати пізнавальну діяльність школярів, розвинути їхнє мислення та зацікавити предметом.

2.2. Систематично використовувати у процесі викладання хімії внутрішньопредметні та міжпредметні зв’язки.

2.3.  Активізувати роботу з обдарованими учнями, шляхом залучення школярів до розв’язку завдань підвищеної складності, олімпіадних завдань, участі в МАН, хімічних турнірах, більше уваги приділяти розгляду теоретичних питань, вимагати від учнів їх ґрунтовного розуміння;

       2.4       При проведенні уроків приділяти більше уваги на застосування набутих знань у практиці, використовуючи матеріали та обладнання, які є доступними в даних умовах.

  2.5.  Приділяти більше уваги домашнім завданням, урізноманітнювати та диференціювати їх, систематично контролювати підготовку учнів до уроку.

3. Директору школи сприяти закупівлі таблиць «Таблиця розчинності», «Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва», «Електрохімічний ряд напруг металів».

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)


ІV. СЛУХАЛИ: Про адаптацію здобувачів освіти 1-их та 5-их класів у закладі освіти.

Доповідала: Угрин Віра Іванівна – психолог ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Зборова - текст доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:

  1. Стельмах Галина Петрівна, класний керівник 1-А класу, яка зазначила, що початок навчання в 1-му класі - складний і відповідальний етап. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності - це й нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки. Змінюється соціальна позиція: був просто дитиною, тепер став школярем. Безумовно, першокласники, що відвідували дитячі заклади, значно легше адаптуються до школи, ніж «домашні», які не звикли до тривалого перебування в дитячому колективі, до певного сталого режиму. Легше проходить період пристосування до школи і краще вправляються з розумовими та фізичними навантаженнями здорові діти.

  2. Чарторинська Люба Іванівна, класний керівник 1-Б класу, відзначила. що за перший місяць вкрай важливо створити у класній спільноті відчуття повного прийняття, довіри, взаємозацікавленості та бажання слухати одне одного. І найкращий метод наблизитись до створення такої атмосфери – приділити увагу знайомству, розповідям про захоплення кожного учня, улюбленим іграм тощо.

  3. Антонів Галина Ярославівна, класний керівник 5-А класу, повідомила, що одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі. Перехід із молодшої школи до основної пов’язаний із внесенням змін у динамічні стереотипи спілкування, діяльності, а також зі збереженням окремих компонентів попереднього соціального досвіду. Адаптація дитини до навчання в середній школі відбувається не одразу. Це досить тривалий процес, пов’язаний зі значним навантаженням на всі системи організму.

  4. Борисюк Надія Іванівна, класний керівник 5-Б класу, вказала, що 

у період (10-11років) у дітей втрачається інтерес до навчання. Для учнів 5-го

класу багато що стає новим і непізнаним: нові вчителі, нові предмети, форми

навчання, однокласники. Звичайно ж, є діти, які легко й вільно вливаються в

шкільну систему вимог, а є діти, які відчувають потребу в допомозі вчителів,

батьків, психолога. П’ятикласникам у школі цікаво: вони прагнуть бути

активними, розумними, вони хочуть щоб їх побачив, оцінив новий учитель і

помітив у них усе найкраще.

Але ж і ми, вчителі, також проходимо період адаптації: нам потрібно

запам’ятати нових учнів, вивчити їхні особливості, переключитися на роботу з

п’ятикласниками, враховуючи основні психологічні особливості дітей цього

віку. І чим швидше ми, вчителі, і учні знайдемо ті спільні шляхи, тим швидше

пройде адаптація в учнів 5-го класу.


Ухвалили

1. Практичному психологу школи Угрин В.І.:

1.1 Продовжити діагностику процесу адаптації учнів 1,5 класів з метою виявлення проблем дезадаптації;

до 19.11.2021р.

1.2 Розробити рекомендації щодо раціонального використання часу для відпочинку, розумового навантаження, подолання втомленості під час адаптації учнів 1,5 класів;

до 23.11.2021р.

1.3 Забезпечити інформування батьківської громадськості щодо основних принципів психологічного супроводу з метою зменшення ризиків травмування учнів в період адаптації.

до 03.11.2021р.

2 Вчителям-предметникам:

2.1 Формувати позитивне враження від навчання, шляхом розвитку творчих здібностей школярів під час освітнього процесу.

Постійно

3. Класним керівникам Стельмах Г.П., Чарторинській Л.І., Антонів Г.Я, Борисюк Н.І.:

3.1 Забезпечити дієвість навчальних осередків у класах, що відображають освітні інтереси й інтереси здобувачів освіти;

3.2Виробити єдині вимоги з організації класу щодо створення мотивації досягнення успіху.

Постійно

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)


V. СЛУХАЛИ: Про методику використання елементів розвиваючого навчання на уроках математики у початкових класах.

Доповідала: Панас Ольга Євгенівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи –текст доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:

1.Микитів Наталя Зіновіївна, учитель початкових класів, відзначила, що математика в переліку предметів у початковій школі займає окреме  місце, оскільки на уроках математики в учнів закладаються основи теоретичного мислення, які застосовуються в пізнанні наукових дисциплін у подальші роки навчання. Математичні уміння й навички, сформовані в молодшому шкільному віці, мають допомагати дитині адекватно вирішувати проблеми повсякденного життя. З огляду на це НУШ однією з основних компетентностей виділяє математичну. Під математичною компетентністю розуміють здатність актуалізувати та застосувати математичний досвід у практичних, навчальних і життєвих, ситуаціях.

2. Гупало Світлана Євгенівна, учитель початкових класів, повідомила, що В Державному стандарті початкової загальної освіти зазначено, що основною метою освітньої галузі «Математика» є формування в учнів математичної компетентності на рівні, достатньому для забезпечення життєдіяльності в сучасному світі, успішного оволодіння знаннями з інших освітніх галузей у процесі шкільного навчання, забезпечення інтелектуального розвитку учнів, розвитку їх уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції. У програмі з математики для учнів 1-4 класів  зазначено: «У контексті початкового навчання предметна математична компетентність розглядається як здатність учня актуалізувати, інтегрувати й застосовувати в конкретній життєвій або навчальній проблемній ситуації  набуті знання, уміння, навички, способи діяльності».

3. Саган Галина Євгенівна, учитель початкових класів, вказала, що на своїх уроках учителі початкової школи широко використовують гру як метод, що дозволяє активізувати роботу на уроці, прищеплювати інтерес до математики, також індивідуальну роботу з учнями. Використовують сучасні форми і методи навчання, що активізують розумову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики, працюють над розвитком математичного мислення.Реалізація цих завдань здійснюється за такими змістовими лініями: «Числа, дії з числами. Величини», «Геометричні фігури», «Вирази, рівності, нерівності», «Математичні задачі і дослідження», «Робота з даними», «Розв’язування рівнянь».


Ухвалили:

1. Стан викладання математики у початкових класів та рівень знань учнів  вважати належним

2.Заступнику директора з навчально-виховної роботи Панас О.Є.:

2.1. Стимулювати активність учителів щодо підвищення свого професійного рівня, впровадження інтерактивних методик, інформаційних технологій, використання посібників, дидактичного матеріалу.

2.2. Врахувати рівень навчальних досягнень учнів під час проведення атестації вчителів. 

3.Учителям початкової школи:

3.1. Систематично працювати над підвищенням фахового рівня. 

3.2. Активізувати практичну спрямованість уроків математики. 

3.3.  Вчити застосовувати отримані знання в житті. 

3.4. Використовувати на уроках диференційовані діагностувальні роботи та диференційовані, індивідуальні домашні завдання.

3.5. Продовжувати роботу з формування математичної лексики в учнів.

3.6. Посилити роботу з обдарованими учнями.

3.7. На засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів обговорити результати стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з математики.

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)


VІ. СЛУХАЛИ: Про особливості організації освітнього процесу в умовах коронавірусної хороби COVID-19.


Переймибіду  Ольгу  Ігорівну, директора школи, яка ознайомила з особливості організації освітнього процесу в умовах коронавірусної  хвороби COVID-19. Вона сказала, що Міністерство охорони здоров’я України своїм наказом від 04.10.2021 № 2153, зареєстрованим в Мін’юсті 07.10.2021 за №1306/36928, затвердило перелік організацій, представники яких підлягають обов’язковій вакцинації проти COVID-19. Згідно з наказом, на період дії карантину, встановленого Кабінетом

Міністрів України, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, обов’язковій вакцинації проти COVID-19 підлягають працівники: центральних органів виконавчої влади та їхніх територіальних органів;  місцевих державних адміністрацій та їхніх структурних підрозділів; закладів вищої, післядипломної, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої, у тому числі спеціальних, дошкільної, позашкільної освіти, закладів спеціалізованої освіти та наукових установ незалежно від типу та форми власності. Працівники закладів освіти, які не щепляться проти COVID-19 протягом цього періоду, будуть відсторонені від роботи без збереження заробітної плати.


Ухвалили:

1 Взяти до відома інформацію про організацію освітнього процесу в умовах коронавірусної  хвороби COVID-19.

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)


VІІ. СЛУХАЛИ:

1. Росіцьку Ірину Василівну, заступника директора з виховної роботи, яка повідомила, що в закладі створено Viber-групу класних керівників. Вона вказала що  потрібно оновити інформацію в класних кутках.

2. Переймибіду  Ольгу  Ігорівну, директора школи, яка вказала, що класним керівникам потрібно систематично інформувати батьків про успішність, поведінку учнів, залучати їх до виховної роботи.

Ухвалили:

1. Організувати комунікацію класних керівників через системи обміну повідомленнями «Вайбер».

2. Оновити інформацію в класних куточках.

3. Постійно залучати батьків до освітнього процесу.

Голосували: за» - 55 ( п’ятдесят п’ять); «проти» - 0 (нуль); «утримались» - 0  (нуль)



Голова  педради                          Ольга ПЕРЕЙМИБІДА

Секретар                                      Галина АНТОНІВ


Немає коментарів:

Дописати коментар