Шукати в цьому блозі

Протокол №4 засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова (відбулось онлайн на платформі сервісу Google Meet) від 03 лютого 2022 року

 Протокол №4

засідання педагогічної ради

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

(відбулось онлайн на платформі сервісу Google Meet)

03 лютого 2022 р.

Голова педради: Переймибіда Ольга Ігорівна

Секретар:Антонів Галина Ярославівна

Присутні: 39

Відсутні: - 16 (з поважних причин).


Порядок денний:


 1. Про стан викладання предмету Захисту України. Формування

навичок надання домедичної допомоги на уроках Захисту України.

Доп. Лис М.І.

Гармідер В. Л.

Чекан М. Я.

2. Про оптимізацію діяльності класних керівників щодо реалізації на

практиці принципів НУШ.

Доп. Росіцька І. В.

3. Про соціально-педагогічний супровід дітей з ООП.

Доп. Руда Г. Є.

4. Про погодження Графіку підвищення кваліфікації керівних і

педагогічних кадрів закладів освіти на базі ТОКІППО на 2022 рік.

Доп. Лис М.І.

Панас О.Є.

5. Про стан ведення шкільної документації.

Доп. Лис М.І..

Панас О.Є.

6. Про визначення учнів-претендетів на отримання свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з відзнакою, свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених срібною медаллю «За досягнення у навчанні»), свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні») серед випускників 9 та 11 класів. 

                                             Доп. Переймибіда О.І.


7. Про визнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних

працівників закладу, отриманими поза закладами освіти, що мають

ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню

діяльність за акредитованою освітньою програмою.

Доп. Лис М. І.





І. СЛУХАЛИ: Про стан викладання предмету Захист України. Формування

навичок надання домедичної допомоги на уроках Захисту України.


Доповідала: Лис Марія Іванівна –  заступник директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1            м. Зборова - текст доповіді додається


ВИСТУПИЛИ:

  1. Гармідер Володимир Леонідович, учитель предмету Захисту України ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Зборова, сказав, що  головною метою навчання предмета «Захист України» є розвиток особистості учнів, формування їх готовності до захисту України та дій в умовах надзвичайних ситуацій, в бойових умовах та в мирний час. Одним з основних завдань є підготовка молоді до захисту життя і здоров’я, забезпечення власної безпеки і безпеки людей в надзвичайних ситуаціях мирного і воєнного часу. Навчально-тренувальні заняття поєднують і собі вивчення техніки виконання прийомів і тренування учнів у відпрацюванні нормативів.

  2. Чекан Мирослава Ярославівна, учитель предмету Захисту України ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова,  повідомила, що основними принципами, якими керуються при наданні першої домедичної допомоги, за будь-яких

умов є: правильність і доцільність дій; швидкість та рішучість при виконанні дій; продуманість та спокій. Важливого значення набуває надання  домедичної допомоги в умовах бойових дій. Специфіка надання медичної допомоги залежить від тактичної ситуації на полі бою, характеру отриманих

поранень, рівня знань та навичок медпрацівника, який перший контактує з пораненим, та наявних медичних засобів та обладнання. Тому наше основне завдання на уроках є сформувати навички надання домедичної допомоги для того, щоб попередити превентивні смерті (смерті, яких можна було б уникнути, надавши домедичну допомогу).

 

Ухвалили: 

1.Вважати стан викладання предмета «Захист України» у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова на належному рівні.

        2. Вчителям  предмета «Захист України» Чекан М. Я. та Гармідеру В. Л.:

     2.1. Удосконалювати та урізноманітнювати прийоми та методи  навчання учнів, використовувати ІКТ в освітньому процесі.                                                                                                                                  

                                                              Постійно

         2.2. Приділяти особливу увагу  та активізувати позакласну роботу з предмета, роботу з обдарованими дітьми, проєктної роботи. 

                                                                                                                                                                                                  Постійно

        2.3. Працювати над поповненням та підвищенням рівня навчально-методичного забезпечення викладання предмету «Захист України»: методичною, довідниковою літературою, дидактичними матеріалами, необхідними засобами навчання, програмним забезпеченням.

        2.4.  Поєднувати  інформаційні, аналітичні матеріали, новини сектора безпеки і оборони України та використовувати інформацію на уроках.                                                                                                                                                                                                   Постійно

2.5.   Залучати учнів до роботи в парах, групах, індивідуально, над проєктами, здійснювати диференційований підхід у навчанні.,  дотримуватись дидактичних і методичних вимог до процесу навчання. 

                                                                     Постійно

2.6. Використовувати допоміжні інтернет ресурси.

 

                                                                    Постійно

 3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Лис М. І.


Голосували: «за» - 39 ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

ІІ. СЛУХАЛИ: Про оптимізацію діяльності класних керівників щодо реалізації на практиці принципів НУШ.


Доповідала: Росіцька Ірина Василівна –  заступник директора з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. №1  м. Зборова - текст доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:


Росіцький Роман Петрович, педагог-організатор, який інформував про те, що для ефективної роботи класу обов’язково потрібні правила, які варто

розробити та наклеїти на стенді у класній кімнаті. Крім правил необхідний також регулювальник поведінки й цікаві нагороди за хорошу поведінку, активність та різноманітні успіхи дитини. Успішна діяльність класного керівника можлива лише за умови чіткого планування виховної роботи в класі, яке допомагає визначити цілісну виховну систему, проектувати розвиток усього класного колективу і окремих його членів, грамотно здійснювати моніторинг і виважено застосовувати коригувальні

впливи.


Ухвалили: 

  1. Класним керівникам надалі активно впроваджувати у практику роботи методи і форми діяльності, які сприятимуть повноцінній реалізації принципів НУШ у освітньому процесі. 

  2. Психологові та соціальному педагогові школи допомагати класним керівникам провести якісний моніторинг діяльності класних колективів і спланувати коригувальні впливи відповідно до вимог психології та педагогіки. 

  3. Педагогу-організатору школи і надалі тісно співпрацювати з класними керівниками у плані організації колективної творчої діяльності по класах на засадах НУШ.

  4. Заступникові директора з виховної роботи здійснювати контроль за роботою класних керівників, педагога-організатора, психолога і соціального педагога школи з упровадження принципів НУШ у практику роботи педагогічного колективу школи.


Голосували:   «за» -  39(тридцять дев’ять)   ;   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)


ІІІ. СЛУХАЛИ: Про соціально-педагогічний супровід дітей з ООП.


Доповідала: Руда Ганна Євгенівна –  соціальний педагог ЗОШ І-ІІІ ст. №1  м. Зборова - текст доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:


Лис Марія Іванівна, заступник  директора  школи  з навчально–виховної  роботи, сказала, що робота з учнями передбачає врахування сучасних тенденцій розвитку стосунків між батьками і дітьми, їхніх типологій, ціннісних орієнтирів, особистісних якостей батьків і дітей, особливостей впливу сім’ї на становлення особистості дитини. З упровадженням інклюзивної освіти українські соціальні педагоги отримали нові виклики й нові запити професійного спрямування. У багатьох  фахівців виникають запитання щодо організації роботи з дітьми, які мають ООП, планування такої діяльності, чіткого структурування роботи із зазначеною

категорією. Ефективним методом організації діяльності педагогічних працівників є створення циклограми роботи. Важливо дотримуватися відповідного управлінського циклу для ефективної організації роботи в інклюзивному середовищі-періодичного повторення всіх основних завдань та функцій. Продумане планування визнається найважливішою умовою раціоналізації роботи, ефективної, цілеспрямованої та якісної діяльності фахівця.


Ухвалили: 

  1. Схвалити  основні завданням соціально-педагогічного супроводу сімей, які мають дітей з особливими освітніми потребами.


Голосували: «за» -39   (тридц’ять девять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль )


ІV. СЛУХАЛИ


Лис Марію Іванівну, заступника  директора  школи  з навчально–виховної  роботи,  яка запропонувала  погодити графік підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова  на базі ТОКІППО на 2022 рік.

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Панас Ольга Євгенівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, інформувала  про    короткострокове  підвищення кваліфікації (навчання-тренінги) педагогічних працівників. Вона ознайомила із  Графіком заїзду на короткострокове підвищення кваліфікації (навчання-тренінги) педагогічних працівників освіти області і надала присутнім  покликанням для реєстрації: https://sites.google.com/site/elreestracia/.

 

Ухвалили: 

1. Погодити графік підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова  на базі ТОКІППО на 2022 рік.

2. Взяти до уваги Графік заїзду на короткострокове підвищення кваліфікації (навчання-тренінги) педагогічних працівників освіти області.

 Голосували: «за» - 39 (тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

V. СЛУХАЛИ: Про стан ведення шкільної документації.

Доповідала: Лис Марія Іванівна –  заступник директора з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. №1  м. Зборова - текст доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:

Панас Ольга Євгенівна, заступника директора з навчально виховної роботи, інформувала  про те, що вчителями початкових класів, класними керівниками 5-11-х класів на кінець І семестру 2021/2022 н. р. заповнено всі розділи класного журналу згідно Інструкцій. Виставлено семестрові бали учням 5-11-х класів з предметів інваріантної складової. Зроблено вірні записи про зарахування або звільнення учнів від уроків фізичної культури.

Класні керівники заповнили відповідно до рекомендацій розділи журналу

«Зміст», «Облік відвідування», «Облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності», «Зведений облік навчальних досягнень учнів», «Загальні відомості про учнів», «Зведена таблиця руху учнів класу та їх досягнень у навчанні», правильно написано списки учнів на всіх сторінках

журналу, назви предметів.

 

Ухвалили: 

1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Лис М. І.:

1.1. Результати контролю за станом ведення класних журналів розглянути на нараді при директору.

1.2. До 10.02.2021 року провести повторну перевірку класних журналів, в яких виявлено недоліки.

1.3.Забезпечити постійний, систематичний поточний контроль ведення ділової документації вчителями-предметниками.

1.4.До 04.02.2021 року провести інструктивно-методичне навчання вчителів школи з питання ведення шкільної документації.

1.5. Постійно здійснювати персональний контроль ведення класних журналів вчителями.

1.6.Проводити перевірку стану ведення журналу планування та обліку гурткової роботи 2 рази на рік і узагальнювати їх наказом по закладу.

1.7.Перевіряти наявність затверджених програм, їх відповідність змісту роботи гуртка, напрямку, назві, кількості годин та термін їх дії.

2.Педагогічним працівникам:

2.1.Неухильно дотримуватися трудової і фінансової дисципліни; вчасно робити записи у відповідних класних журналах згідно з чинними Інструкціями;

2.2.Нести персональну відповідальність за своєчасність та якість інформації, оформленої у класних журналах;

2.3.Не допускати виправлень у журналі;

2.4.Вчасно проводити тематичне оцінювання, записувати теми проведених уроків, домашні завдання, виставляти поточні, підсумкові оцінки в достатній кількості для оцінювання навчальних досягнень учнів.

2.5. До 10.02.2022 р. усунути недоліки в оформленні та веденні класних журналів;

Голосували: «за» - 39 (тридцять дев’ять);   «проти» - 0 (нуль);  «утримались» - 0  (нуль)

 



VІ. СЛУХАЛИ: . Про визначення учнів-претендетів на отримання свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з відзнакою, свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених срібною медаллю «За досягнення у навчанні»), свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні») серед випускників 9 та 11 класів.


Доповідала Переймибіда  Ольга  Ігорівна, директор школи. Вона повідомила, що  претендентами на одержання свідоцтв про здобуття  базової середньої освіти з відзнакою є учні 9 класу:

  • Бендина Оксана Павлівна;

  • Голод Ірина Андріївна;

  • Мунтян Лілія Андріївна;

  • Паньків Роман Андрійович;

  • Романишин Яна Андріївна;

  • Юрій Анастасія Дмитрівна.


Претендентами на одержання свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні») є учні 11 класу:

  • Савощак Христина Миколаївна;

  • Лихолат Олеся Ярославівна.


Претендентами на одержання свідоцтв про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених срібною медаллю «За досягнення у навчанні») є учні 11 класу:

  • Підкуймуха Христина Дмитрівна;

  • Мельник Роман Русланович.





ВИСТУПИЛИ: 


Чекан Мирослава Ярославівна,  класний керівник 11 класу, яка повідомила, що  Савощак Христина Миколаївна, Лихолат Олеся Ярославівна, Підкуймуха Христина Дмитрівна, Мельник Роман Русланович  навчаються на високий рівень. Вони є переможцями І,  ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад.


Ногас Людмила Петрівна, класний керівник 9 класу, яка повідомила, що Бендина Оксана Павлівна, Голод Ірина Андріївна, Мунтян Лілія Андріївна, Паньків Роман Андрійович, Романишин Яна Андріївнв, Юрій Анастасія Дмитрівна навчаються на високий рівень. Вони є переможцями І,  ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад,  переможцями обласного етапу інтернет-олімпіад з навчальних предметів.

Ухвалили: 

 

  1. Визнати претендентами на отримання: 

  • свідоцтва про здобуття  базової середньої освіти з відзнакою Бендину Оксану Павлівну, Голод Ірину Андріївну, Мунтян Лілію Андріївну, Панькова Романа Андрійовича; Романишин Яну Андріївну, Юрій Анастасію Дмитрівну;

  • свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні») Савощак Христину Миколаївну, Лихолат Олесю Ярославівну;

  • свідоцтва про здобуття повної загальної середньої освіти (для осіб, нагороджених срібною медаллю «За досягнення у навчанні») Підкуймуху Христину Дмитрівну, Мельника Романа Руслановича.

  1. Контроль за виконанням рішень педагогічної ради покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Лис Марію Іванівну.

Голосували: за» 39 (тридцять дев’ять);   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)


 VІІ. СЛУХАЛИ: Про визнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу, отриманими поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню

діяльність за акредитованою освітньою програмою.



Доповідала: Лис Марія Іванівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи.

 Відповідно до ЗУ «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників зі змінами (постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р. та №1133 від 27.12.2019р.),  листа МОН № 1/9-141 від 04.03.20 року «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти», «Положення про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова», схваленого педагогічною радою ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, Протокол №3 від 22.02.2021 року та затвердженого наказом директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова від 22 лютого №37-од. на педагогічній раді школи визнаються документи про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу, отриманими поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою 

Вона запропонувала розглянути клопотання про зарахування  підвищення кваліфікації Антонів Галини Ярославівни, Беш Ірини Богданівни, Білоус Ірини Богданівни, Бойка Івана Михайловича, Борисюк Надії Іванівни, Грийцаровської Ірини Володимирівни, Дорош Іванни Петрівни, Козовика Ігора Ігоровича, Лис Марії Іванівни,  Лис Наталії Михайлівни, Нестера Богдана Михайловича, Олійник Марії Дмитрівни, Радь Ольги Степанівни, Рак Тетяни Ігорівни, Рудої Ганни Євгенівни, Чекан Мирослави Ярославівни, Шалай Марії Сергіївни. 

Марія Іванівна сказала, що зазначені педагоги звернулися із клопотанням до голови педагогічної ради Переймибіди О.І., щоб визнати їх результати підвищення кваліфікації, отримані поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою:

  • Антонів Галина Ярославівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

28.01.2022

6 годин (0.2 кредиту ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

Управління якістю освіти в школі

ГО «Прометеус»

Онлайн-курс

дистанційна

01.02.2022

30 годин (1 кредит ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

                                                                            Усього годин:  

36 год./1,2 кредиту ЄКТС



  • Беш Ірина Богданівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  • Білоус Ірина Богданівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

«Інклюзія та дистанційне навчання»

ГО «Соціальна перспектива»

курс

дистанційна

22.01.2021-26.01.2021

30 годин  (1 кредит ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

Всього

30 годин

1 кредит ЄКТС



  • Бойко Іван Михайлович


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

«Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання. Онлайн-ресурси для урізноманітнення освітнього процесу»

ТОВ «Всеосвіта»

вебінар

дистанційна

10.11.2020

2 години (0.06 кредиту ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

«Дистанційна освіта та онлайн-вимір: організація безпечних онлайн –уроків»

ТОВ «Всеосвіта»

вебінар

дистанційна

26.11.2020

2 години (0.06 кредиту ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

«Інклюзія та дистанційне навчання»

ГО «Соціальна перспектива»

курс

дистанційна

22.01.2021-25.01.2021

30 годин  (1 кредит ЄКТС)

Електронний сертифікат


«Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше»

ТОВ «На урок»

курс

дистанційна

19.03.2021

20 годин (0.67 кредиту ЄКТС)

Свідоцтво


«Ефективна взаємодія вчителя та учнів із особливими освітніми потребами»

ТОВ «На урок»

курс

дистанційна

06.10.2021

 30 годин  (1 кредит ЄКТС)

Свідоцтво


Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

29.01.2022

6 годин (0.2 кредиту ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

                                                                            Усього годин:  

90 год./3 кредити ЄКТС



  • Борисюк Надія Іванівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

28.01.2022

6 годин (0.2 кредиту ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС




  • Грийцаровська Ірина Володимирівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин (0.2 кредиту ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  • Дорош Іванна Петрівна, учитель основ християнської етики


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  • Козовик Ігор Ігорович


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

28.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС





  • Лис Марії Іванівни


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  • Лис Наталія Михайлівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

28.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  •  Нестер Богдан Михайлович


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

01.02.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС





  • Олійник Марія Дмитрівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

28.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  •  Радь Ольга Степанівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  •  Рак Тетяна Ігорівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

«Інклюзія та дистанційне навчання»

ГО «Соціальна перспектива»

курс

дистанційна

23.01.2021-27.01.2021

30 годин  (1 кредит ЄКТС)

Електронний сертифікат


Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

36 годин

1.2 кредиту ЄКТС



  • Руда Ганна Євгенівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  • Чекан Мирослава Ярославівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Безбар’єрна грамотність

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс



дистанційна

31.01.2022

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС

Електронний сертифікат

-

Всього

6 годин

0.2 кредиту ЄКТС



  • Шалай Марія Сергіївна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

«Інклюзія та дистанційне навчання»

ГО «Соціальна перспектива»

курс

дистанційна

22.01.2021-24.01.2021

30 годин  (1 кредит ЄКТС)

Електронний сертифікат

-

Всього

30 годин

1 кредит ЄКТС


                                                                                                                                                                     

ВИСТУПИЛИ:

 

  1. Антонів Галина Ярославівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність»;  ГО «Прометеус» за напрямком онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі». (клопотання додається)

  2. Беш Ірина Богданівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  3. Білоус Ірина Богданівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності ГО «Соціальна перспектива» за напрямом дистанційний курс «Інклюзія та дистанційне навчання» (клопотання додається)

  4. Бойко Іван Михайлович, який прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності ГО «Соціальна перспектива» за напрямом дистанційний курс «Інклюзія та дистанційне навчання»; ТОВ «На урок» за напрямом дистанційні курси «Ефективна взаємодія вчителя та учнів із особливими освітніми потребами», «Інклюзивна освіта: коротко про найважливіше»; ТОВ «Всеосвіта» » за напрямом вебінари «Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання. Онлайн-ресурси для урізноманітнення»,  «Дистанційна освіта та онлайн-вимір: організація безпечних онлайн –уроків»; Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  5. Борисюк Надія Іванівна,  яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  6. Грийцаровська Ірина Володимирівна,  яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  7. Дорош Іванна Петрівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  8. Козовик Ігор Ігорович, який прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  9. Лис Марія Іванівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  10. Лис Наталія Михайлівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  11. Нестер Богдан Михайлович,  який прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  12. Олійник Марія Дмитрівна,  яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  13. Радь Ольга Степанівна,  яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  14. Рак Тетяна Ігорівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність»; ГО «Соціальна перспектива» за напрямом дистанційний курс «Інклюзія та дистанційне навчання».  (клопотання додається)

  15. Руда Ганна Євгенівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  16. Чекан Мирослава Ярославівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс «Безбар’єрна грамотність». (клопотання додається)

  17. Шалай Марія Сергіївна,  яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності ГО «Соціальна перспектива» за напрямом дистанційний курс «Інклюзія та дистанційне навчання». (клопотання додається)

 

Ухвалили: 



  1. Визнати результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників за основними напрямами підвищення кваліфікації у різних суб’єктів освітньої діяльності, фізичних та юридичних осіб відповідно до поданих клопотань вчителів Антонів Галини Ярославівни, Беш Ірини Богданівни, Білоус Ірини Богданівни, Бойка Івана Михайловича, Борисюк Надії Іванівни, Грийцаровської Ірини Володимирівни, Дорош Іванни Петрівни, Козовика Ігора Ігоровича, Лис Марії Іванівни,  Лис Наталії Михайлівни, Нестера Богдана Михайловича, Олійник Марії Дмитрівни, Радь Ольги Степанівни, Рак Тетяни Ігорівни, Рудої Ганни Євгенівни, Чекан Мирослави Ярославівни, Шалай Марії Сергіївни..

      

Голосували: за» - 39   ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)


VІІІ. СЛУХАЛИ

Лис Марію Іванівну, заступника  директора  школи  з навчально–виховної  роботи,  яка сказала, що Міністерство освіти і науки затвердило перелік навчальних предметів, із яких у 2021/2022 навчальному році проводитиметься державна підсумкова атестація в школах (Наказ МОН №528 від 14.05.2021р.).

Для учнів 9 класів: 

1. Українська мова.

 2. Математика.

 3. Один із навчальних предметів зі списку: 

1) біологія, всесвітня історія, географія, зарубіжна література, іноземна мова (відповідно до освітньої програми закладу освіти), інформатика, історія України, основи правознавства, українська література, фізика, хімія - для учнів класів з українською мовою навчання, у яких не вивчається мова національної меншини чи корінного народу.

 

ВИСТУПИЛИ:

Панас Ольга Євгенівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, запропонувала обрати основи правознавства предметом, з якого буде проводитися державна підсумкова атестація випускників 9 класу у 2021/2022 навчальному році.   

Ухвалили: 

1. Обрати для проходження ДПА у 9 класі у 2022 році предмет «основи правознавства»

 

 Голосували: «за» - 39 (тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)




Голова  педради                          Ольга ПЕРЕЙМИБІДА

Секретар                                      Галина АНТОНІВ

 


 


Немає коментарів:

Дописати коментар