Шукати в цьому блозі

Протокол №5 засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова (відбулось онлайн на платформі сервісу Google Meet) від 24 березня 2022 року

 Протокол №5

засідання педагогічної ради

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

(відбулось онлайн на платформі сервісу Google Meet)

24 березня 2022 р.

Голова педради: Переймибіда Ольга Ігорівна

Секретар: Антонів Галина Ярославівна

Присутні: 39

Відсутні: - 16 (з поважних причин).


Порядок денний:


 1.     Роль уроків музичного мистецтва в духовному розвитку здобувачів освіти.

                                                                 Доп. Лис М. І.

                                                                          Ногас Л. П.

2.     Про формування в учнів предметних та ключових компетентностей у процесі викладання математики   

                                                                                    Доп. Переймибіда О. І.,

                                                                                                      Багрій Н. Є.,

                                                                                                      Дрига М. К.,

                                                                                                      Беш І. Б.,

                                                                                                      Антонів Г.Я.,

                                                                                                      Сеньківська О. М.

 

3.     Про стан викладання образотворчого мистецтва.

                                                                                       Доп. Переймибіда О. І.,

                                                                                          Росіцький Р. П.

4. Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття  початкової та базової загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році.

                                                                                Доп. Переймибіда О. І.,









І. СЛУХАЛИ: Про роль уроків музичного мистецтва в духовному розвитку здобувачів освіти. 

Доповідала: Лис Марія Іванівна, заступник директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, - текст доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:


Лис Людмила Павлівна, учитель музичного мистецтва ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, повідомила, що урок музичного мистецтва як основна форма освітнього процесу включає в себе різноманітні види музичної діяльності учнів. Для уроків музики характерною рисою є особлива емоціональна атмосфера. Адже “музика – мова почуттів”: вона хвилює, викликає певні настрої і переживання.   На уроках музики в учнів розвивається музичний слух, музична пам’ять, чуття ритму, уява, фантазія, учні набувають цілий комплекс вокально-хорових навичок, вмінь і знань. А вчитель музики, проводячи освітню роботу, формує погляди, переконання, запити, смаки, ідеали дітей.


Ухвалили:

 

  1. Дану інформацію взяти до уваги.

  2. Постійно працювати над формуванням духовних цінностей здобувача освіти: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини.

  3. Постійно працювати над освітнім потенціалом уроків музичного мистецтва.

  4. Створювати оптимальні умови  для розвитку духовності на уроках музичного мистецтва, а також спрямувати педагогічну діяльність на вдосконалення форм та методів на роботу з обдарованими та здібними учнями.

Протягом року.

  1. Активно впроваджувати  в практику роботи інноваційні форми проведення уроків з використанням елементів інформаційно компетентнісних технологій, спрямованих на розвиток духовності на уроках музичного мистецтва.

Протягом року

  1. Раціонально використовувати ТЗН, виважено добирати дидактичне і наочне забезпечення при організації освітнього процесу.

Протягом року

Голосували: «за» -  39 ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)


ІІ. СЛУХАЛИ: Про формування в учнів предметних та ключових компетентностей у процесі викладання математики  


Доповідала: Переймибіда Ольга Ігорівна,  директор ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, - текст доповіді додається



ВИСТУПИЛИ:


Багрій Наталія Євгенівна, учитель математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, повідомила, що у освітньому процесі вчителі математики використовують інформаційні технології (зокрема, із застосуванням персональних комп'ютерів), нові форми навчання (наприклад лекційно-практична система, використання мішаного навчання), групові форми, активні методи навчання, розвивальне навчання, Intel-технології.

  У 2021 - 2022  шкільне методичне об’єднання вчителів математики працювало над проблемами:

диференційований та особистісно-орієнтований підхід до навчання учнів;

підвищення ефективності сучасного уроку шляхом пошуку інноваційних підходів до вдосконалення змісту і форм організації навчальної діяльності учнів на уроках і позакласних заняттях з математики;

організація навчально-виховного процесу у п’ятих класах;

аналіз навчальних досягнень учнів 5-11-х класів із метою отримання об’єктивної інформації про стан математичної освіти у заклдаді та вироблення заходів щодо її вдосконалення;

розробка нових форм і методів діагностики навчальних досягнень учнів та нових підходів до її організації, яка включає  (крім традиційного контролю, перевірки і оцінки знань і  умінь) їх аналіз, виявлення динаміки, тенденцій, прогнозування подальшого розвитку результатів навчальної діяльності учнів та організацію корекційної роботи;

підготовка до ДПА  учнів 9-х та 11-их класів;

підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання учнів 11-х класів.



Дрига Майя Костянтинівна, учитель математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, відзначила, що цілі навчання математики безпосередньо випливають із цілей, завдань загальної середньої освіти. Головною метою є подальший всебічний розвиток дитини як цілісної особистості, її здібностей і обдарувань, збагачення на цій основі інтелектуального потенціалу народу, його духовності й культури, формування громадянина України, здатного до свідомого громадянського вибору .

Нині в умовах світового співробітництва, інтеграції економіки, виробництва, наукових досліджень розвинуті країни всього світу, у тому числі й  Україна, прагнуть до підвищення свого інтелектуального потенціалу. Тому потрібний високий рівень математичної підготовки. 

У зв'язку з цим підвищуються відповідальність і роль учителя математики, посилюються вимоги до його власної математичної і методичної підготовки. Під впливом сучасних соціальних вимог суспільства перебудова шкільного курсу математики і методики його навчання здійснюється в напрямку гуманізації і диференціації навчально-виховного процесу, гуманітаризації змісту навчання.


Беш Ірина Богданівна, учитель математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, повідомила, що навчальні програми, підручники та навчально-методичні посібники, що використовують учителі, рекомендовані Міністерством освіти і науки для використання в основній та старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2021/22 навчальному році.

Учителі користуються під час освітнього процесу нормативними документами та інструктивно-методичними рекомендаціями:

Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році (лист МОНУ від 22.09.2021 р. №1/9-482)

Щодо особливостей організації навчання (лист МОНУ  від 1/10-3101 від 23.07.2021).

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).

Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів. (Наказ МОН №496 від 03.06.08 зі змінами) .

Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів          у системі загальної середньої освіти (Наказ МОНУ№371 від 05.05.2008).

Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах. (Лист МОНУ  від 27.12.00 №1/9 - 529)

Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів. (Лист МОНУ від 29.10.07. №1/9 – 651 зі змінами).

Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році (лист МОНУ від 09.08.2021 № 1/9-404).

Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах» (Постанова КМУ від 15.08.2011 № 872).

Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок (лист МОНУ від 16.07.2021 № 1/9-362).



Антонів Галина Ярославівна, учитель математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, повідомила, що учителі математики використовують у своїй роботі матеріали  фахового журналу «Математика в школі» та  фахових газет  «Математичної газети»,  «Математика в школах України», різноманітну додаткову літературу.

Вони обізнані із навчальними програмами з предметів, листами Міністерства освіти  і науки України щодо викладання, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, іншими офіційними документами, володіють методикою викладання предмету. Програмно-методичне забезпечення викладання математики  відповідає державним вимогам.



Сеньківська Оксана Миколаївна, учитель математики ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, відзначила , що учителі закладу використовують різноманітні форми навчання (інтерактивні, роботу в групах, індивідуальні та диференційовані завдання, у тому числі для роботи вдома, роботу з навчальною літературою, розробку проектів, тестові, творчо-пошукові форми, завдання різних рівнів складності). У школі організовано контроль за якістю знань учнів з математики шляхом тематичного оцінювання, самостійних, контрольних робіт, диференційованих домашніх завдань. Адміністрацією школи систематично ( не менше одного разу на п’ять років)  проводиться вивчення стану викладання математики. В плані заходів  закладом проводиться моніторинг якості навчання, результати якого обговорюються на засіданні шкільного методичного об’єднання та педагогічних рад. Учителі математики проводять позакласну роботу – предметні тижні, тематичні години, вікторини, конкурси,  математичні гуртки, факультативи.   Учні школи беруть участь  у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».








Ухвалили: 


1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Лис Марії Іванівні:

1) до 01.10.2022 року розробити заходи щодо усунення недоліків, виявлених у ході вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів із математики;

2) постійно сприяти неперервному підвищенню кваліфікації вчителів математики, зокрема участі у роботі методичного об’єднання вчителів математики, відвідуванні шкіл педагогічної майстерності та творчих груп;

3)  знаходити можливість виділення додаткових  годин на вивчення математики,  особливо в 9-х та 11-х класах.


2. Голові шкільного методичного  об’єднання (постійно):

1) на засіданнях методичних об’єднань обговорити результати вивчення стану викладання математики в закладі та детально проаналізувати результати  контрольних робіт у 5-11-х  класах, визначити  конкретні заходи щодо усунення недоліків і корекції знань учнів та покращення стану викладання математики;

2) на засіданнях МО розглядати актуальні питання методики викладання математики, оцінювання навчальних досягнень учнів та знайомитися з перспективними освітніми технологіями навчання математики. 


3. Вчителям математики (постійно):

1) з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів використовувати   індивідуальний та диференційований  підходи;

2) дотримуватися єдиних вимог до оформлення та перевірки письмових робіт із математики;

3) систематично проводити роботу з обдарованими учнями,  підготовку їх до участі в олімпіадах та математичних конкурсах;

4) відкоригувати систему оцінювання усних відповідей на уроках математики та враховувати дані оцінки при виставленні тематичної;

5) використовувати інноваційні технології для мотивації навчальної діяльності учнів;

6) удосконалювати знання ІКТ та використовувати їх на уроках математики;

7)    продовжувати роботу щодо оновлення змісту навчального   кабінету.

Голосували:   «за» -   39 ( тридцять дев’ять ) ;   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

ІІІ. СЛУХАЛИ: Про стан викладання образотворчого мистецтва.


Доповідала: Переймибіда Ольга Ігорівна,  директор ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, - текст доповіді додається


ВИСТУПИЛИ:


Росіцький Роман Петрович, учитель образотворчого мистецтва, повідомив, що бразотворче мистецтво, як і всі інші навчальні дисципліни, виконує навчальну, виховну і розвиваючу функції. Окрім того, на уроках образотворчого мистецтва учні не лише засвоюють певний об’єм теоретичних знань, а й набувають цілого ряду корисних навичок і вмінь. Наприклад, вивчення теми «Зображення предметів у перспективі» дозволяє дітям розвивати своє просторове бачення, краще розуміти форму предметів, що її оточують, а також тренувати окомір. Набуті вміння дуже потрібні у житті і не лише для здобуття суто інженерних спеціальностей. Без них просто немислимий гармонійний розвиток особистості. Первинні навички композиції, вміння поєднувати кольори, техніка виконання рисунка і малюнка, вміння працювати з пластичними матеріалами, оволодіння базовими прийомами паперопластики – все це художньо-мистецький потенціал курсу образотворчого мистецтва.


Ухвалили: 


  1.  Дану інформацію взяти до уваги.

  2. З метою раціонального використання часу на уроці запроваджувати в практику роботи інформаційні технології з використанням комп’ютерних лекцій та комп’ютерних презентацій. 

Простійно (за потребою)

  1. Активізувати роботу щодо виявлення та підтримки обдарованих дітей із залученням учнів до участі в різноманітних конкурсах з образотворчого мистецтва.

Протягом року.

  1. З метою раціонального використання часу більше уваги приділяти практичній роботі учнів.

Протягом року.

 

Голосували: «за» 39 ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль )


ІV. СЛУХАЛИ


Переймибіду  Ольгу  Ігорівну, директора  школи,  яка доповіла, що відповідно до статті 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 630, пункту 1 розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації», пункту 3 розділу І, пункту 6 розділу IV Порядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07 грудня 2018 року № 1369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 року за № 8/32979, наказу МОН від 28 лютого 2022 року № 232 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році» та з метою збереження життя і здоров'я учнів в умовах воєнного стану звільнено у 2021/2022 навчальному році від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти.


Ухвалили: 

  1. Звільнити від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття  початкової та базової загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році 


Голосували: «за» -  39 ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

Голова  педради                          Ольга ПЕРЕЙМИБІДА

Секретар                                      Галина АНТОНІВ


Немає коментарів:

Дописати коментар