Шукати в цьому блозі

Протокол №6 засідання педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова (відбулось онлайн на платформі сервісу Google Meet) від 27 травня 2022 року

 Протокол №6

засідання педагогічної ради

ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова

(відбулось онлайн на платформі сервісу Google Meet)

27 травня 2022 р.

Голова педради: Переймибіда Ольга Ігорівна

Секретар:Антонів Галина Ярославівна

Присутні: 39

Відсутні: - 16 (з поважних причин).


Порядок денний:


 1. Про вибір і замовлення підручників для 5 класу.


Доп. Переймибіда О.І.


2. Про методичні рекомендації щодо окремих питань

завершення 2021/2022 навчального року


Доп. Лис М.І.


3. Про визнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних

працівників закладу, отриманими поза закладами освіти, що мають

ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню

діяльність за акредитованою освітньою програмою.

Доп. Лис М. І.


4. Про арт-виховання як інновацію в роботі із здобувачами освіти на уроках  християнської етики в українській культурі.

Доп. Лис М. І.







І. СЛУХАЛИ:  Директора школи Переймибіду Ольгу Ігорівну, яка повідомила, що відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 вересня 2021 року №1001, на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30 вересня 2021 року № 1048 «Про проведення конкурсного підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників у 2021-2022 роках (5 клас)», наказу Міністерства освіти і науки України від 04 лютого 2022 року №121 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки від 30.09.2021  №1048», на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 17.05.2022 №449 «Про внесення змін до порядку конкурсного відбору підручників (крім електронних) та посібників для здобувачів повної загальної середньої освіти та педагогічних працівників», від 23.05.2022 року №467 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 30.09.2021 № 1048 (із змінами), листа Міністерства освіти і науки України від 23.05.2022 № 1/5415-22 «Щодо забезпечення виконання наказу МОН від 30 вересня 2021 року NQ1048 (зі змінами) та з метою організації прозорого вибору закладами загальної середньої освіти підручників для 5-х класів Нової української школи з 15 лютого до 04 березня 2022 року педагогічні працівники закладу, які будуть працювати в 5-х класах в наступному 2022-2023 навчальному році, ознайомились на веб - сайті Інституту модернізації змісту освіти з електронними версіями фрагментів оригінал-макетів підручників для 5 класу та здійснили безпосередній вибір проєктів підручників


Ухвалили: 


1.1. Схвалити результати вибору електронних версій  оригінал-макетів підручників для 5 класу:

1. Українська література

«Українська література» підручник для 5 класу закладів загальної

середньої освіти, автор(и), Архипова В. П., Січкар С. І., Шило С. Б. -

для учнів (студентів) - 58 прим. для пед

агогічних працівників - 1 прим.

(Українська мова навчання)


2. Мистецтво

«Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів

загальної середньої освіти, автор(и), Кізілова Г. О., Гринишина Л. М. -

для учнів (студентів) - 58 прим. для педагогічних працівників - 2 прим.

(Українська мова навчання)


3. Зарубіжна література

«Зарубіжна література» підручник для 5 класу закладів загальної

середньої освіти, автор(и), Ковбасенко Ю. І., Ковбасенко Л. В., Дячок

С. О. - для учнів (студентів) - 58 прим. для педагогічних працівників - 1

прим. (Українська мова навчання)


4. Англійська мова (5-й рік навчання)

«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу

закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) , автор(и),

Джоанна Коста, Мелані Вільямс - для учнів (студентів) - 58 прим. для

педагогічних працівників - 2 прим. (Українська мова навчання)


5. Пізнаємо природу

«Пізнаємо природу» підручник інтегрованого курсу для 5 класу


закладів загальної середньої освіти, автор(и), Біда Д. Д., Гільберг Т. Г.,

Колісник Я. І. - для учнів (студентів) - 58 прим. для педагогічних

працівників - 1 прим. (Українська мова навчання)


6. Польська мова (1-й рік навчання)

«Польська мова (1-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів

загальної середньої освіти, автор(и), Біленька-Свистович Л. В.,

Ярмолюк М. О. - для учнів (студентів) - 58 прим. для педагогічних

працівників - 1 прим. (Українська мова навчання)


7. Математика

«Математика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої

освіти , автор(и), Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С. - для

учнів (студентів) - 58 прим. для педагогічних працівників - 2 прим.

(Українська мова навчання)


8. Досліджуємо історію і суспільство

«Досліджуємо історію і суспільство» підручник інтегрованого курсу

для 5 класу закладів загальної середньої освіти, автор(и), Пометун О.

І., Малієнко Ю. Б., Ремех Т. О. - для учнів (студентів) - 58 прим. для

педагогічних працівників - 1 прим. (Українська мова навчання)


9. Інформатика

«Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої

освіти, автор(и), Коршунова О. В., Завадський І. О. - для учнів

(студентів) - 58 прим. для педагогічних працівників - 2 прим.

(Українська мова навчання)


10. Українська мова

«Українська мова» підручник для 5 класу закладів загальної

середньої освіти, автор(и), Заболотний О. В., Заболотний В. В. - для

учнів (студентів) - 58 прим. для педагогічних працівників - 2 прим.

(Українська мова навчання)


11. Здоров’я, безпека та добробут

«Здоров’я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для

5 класу закладів загальної середньої освіти, автор(и), Воронцова Т. В.,

Пономаренко В. С., Лаврентьєва І. В., Хомич О. Л. - для учнів

(студентів) - 58 прим. для педагогічних працівників - 1 прим.

(Українська мова навчання)


1.2. Заповнити спеціальну форму вибору електроних версій оригінал-макетів підручників (додаток 2) з використанням модуля прозорого замовлення підручників на базі інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти».

1.3. Оприлюднити на шкільному веб-сайті до 30 травня 2022 р протокол педради за результатами відбору.


Голосували: «за» - 39 ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)


ІІ. СЛУХАЛИ: Про методичні рекомендації щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року


Доповідала: Лис Марія Іванівна –  заступник директора з виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. №1  м. Зборова. Вона сказала, що відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про повну загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», наказу Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2022 р. № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», пункту 5 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету з Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 630 затверджено методичні рекомендації щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року, що додаються.

       У межах академічної автономії, відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми, навчального плану є внутрішнім питанням кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників.

З огляду на зазначене Міністерство освіти і науки рекомендує закладам загальної середньої освіти:

  • завершити 2021/2022 навчальний рік, самостійно визначивши день закінчення освітнього процесу шляхом внесення, за необхідності, відповідних змін до структури навчального року, визначеної закладом;

  • забезпечити виконання освітніх програм, навчальних програм та навчального плану за рахунок ущільнення навчального матеріалу, організації самостійної навчальної діяльності учнів, додаткових консультацій з використанням технологій дистанційного навчання тощо та внести відповідні зміни до календарно-тематичного планування з предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти для забезпечення якісного виконання програм без урахування показників з кількості днів;

  • звернути увагу на необхідність психологічної підтримки дітей, у тому числі після завершення навчального року. Відповідні матеріали розміщено на сайтах Міністерства освіти і науки України та Інституту модернізації змісту освіти за посиланнями:

-https://mon.gov.ua/ua/news/mon-zapuskaye-informacijnukampaniyu-pro-te-yak-zaspokoyiti-ditej-pid-chas-vijni - інформаційні матеріали «Психологічна турбота про дітей під час військових дій;

- https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad - Всеукраїнський розклад (психологічні хвилинки);

- https://poruch.me/ - проєкт психологічної підтримки «ПОРУЧ» (групи психологічної підтримки для підлітків, для батьків, для психологів) - спільний проєкт Міністерства освіти і науки України, Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії та ГО «ВГЦ «Волонтер»;

-https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichnarobota/materialy-dlia-vykorystannia-v-roboti-pid-chas-voiennykh-diy/ - матеріали для використання в роботі, записи вебінарів, «Гаряча лінія», контакти психологів тощо.


ВИСТУПИЛИ:


Панас Ольга Євгенівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи, яка інформувала про те, що оцінювання, зокрема підсумкове, результатів навчання здобувачів освіти може здійснюватись, за потреби, з використанням технологій дистанційного навчання (розділ ІІІ Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 р. за № 941/35224).

Відповідно до нормативно-правових актів семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню (пункт 3.2 Інструкції з ведення класного журналу 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 № 496; пункти 9-10 Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762 (зі змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 р. за № 924/27369).


Ухвалили: 


1.Педагогічним працівникам забезпечити виконання освітніх програм, навчальних програм та навчального плану за рахунок ущільнення навчального матеріалу, організації самостійної навчальної діяльності учнів, додаткових консультацій з використанням технологій дистанційного навчання тощо та внести відповідні зміни до календарно-тематичного планування з предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану закладу освіти для забезпечення якісного виконання програм без урахування показників з кількості днів

2.Провести підсумкове оцінювання навчальних досягнень учнів: враховуючи очне навчання та результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр. Зокрема:

2.1 Проведення підсумкового, семестрового та річного оцінювання за відсутності в учнів з числа тимчасово переміщених осіб та з тимчасово окупованих територій задокументованих результатів оцінювання за І семестр річне оцінювання може здійснюватись за результатами ІІ семестру. За відсутності в учнів результатів підсумкового оцінювання за ІІ семестр річне оцінювання може здійснюватись за результатами І семестру з урахуванням поточного оцінювання в ІІ семестрі.

2.2 Для проведення семестрового та річного оцінювання здобувач освіти може надати інформацію з електронного журналу та щоденника, у тому числі електронного, за попереднім місцем навчання.

2.3 У разі відсутності результатів річного оцінювання після завершення навчання за освітньою програмою закладу освіти учень має право до початку нового навчального року пройти річне оцінювання.

2.4 Провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів, які перебували на індивідуальній формі навчання (екстернат, сімейне начання) відповідно до Положення про організацію індивідуальної форми навчання.

3. Забезпечити дотримання вимог нормативно-правових актів при здійсненні тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів, при отриманні випускників свідоцтв з відзнакою, при нагородженні учнів перевідних класів Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».

4. Вчасно завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, оформлення додатків до свідоцтв про здобуття базової та повної загальної середньої освіти, свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів. 

5. Забезпечити права учнів на продовження здобуття освіти, перевести їх відповідно до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти на наступний рік навчання, видати свідоцтва досягнень, табелі та документи про освіту випускникам тощо; врахувати,що в умовах воєнного стану необхідно застосовувати індивідуальний підхід до кожного учня/учениці, гнучко використовувати відповідні процедури в найкращих інтересах дитини для дотримання її права на продовження здобуття освіти відповідно до Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року № 762, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 року за № 924/27369

6. Здобувачів освіти 4, 9, 11 класів звільнити від проходження державної підсумкової атестації відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в сфері освіти» від 24 березня 2022 року № 2157-ІХ; наказу Міністерства освіти і науки України від 28.02.2022 № 232 «Про звільнення від державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

7. Шкільному психологу, соціальному педагогу, класним керівникам звернути увагу на необхідність психологічної підтримки дітей, у тому числі після завершення навчального року.

8.Контроль за виконанням рішення педагогічної ради покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Лис Марію Іванівну.


Голосували:   «за» -  39(тридцять дев’ять)   ;   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

  


ІІІ.  СЛУХАЛИ: Про визнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу, отриманими поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню

діяльність за акредитованою освітньою програмою.



Доповідала: Лис Марія Іванівна,  заступник  директора  школи  з  навчально– виховної  роботи.

 Відповідно до ЗУ «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників зі змінами (постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р. та №1133 від 27.12.2019р.),  листа МОН № 1/9-141 від 04.03.20 року «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти», «Положення про порядок визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова», схваленого педагогічною радою ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова, Протокол №3 від 22.02.2021 року та затвердженого наказом директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1 м. Зборова від 22 лютого №37-од. на педагогічній раді школи визнаються документи про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу, отриманими поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою 

Вона запропонувала розглянути клопотання про зарахування  підвищення кваліфікації Горбач Наталії Вікторівни, Коковської Людмили Петрівни, Сеньківської Оксани Миколаївни

       Марія Іванівна сказала, що зазначені педагоги звернулися із клопотанням до голови педагогічної ради Переймибіди О.І., щоб визнати їх результати підвищення кваліфікації, отримані поза закладами освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою:

  • Горбач Наталія Вікторівна


Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

«Система “Єдина школа” - цифрові інструменти для формування освітнього середовища

закладу освіти» згідно з програмою підвищення кваліфікації курсу «Формування освітнього

середовища закладу освіти за допомогою інструментів інформаційно- комунікаційної

автоматизованої системи “Єдина школа”»

ТОВ "ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ"

Вебінар

дистанційна

5 год

Сертифікат №00010202 від 10.02.2022 

-

«Робота учнівства з підручником у контексті нового

Державного стандарту базової середньої освіти»

ТОВ "Видавничий дім "Освіта"

Вебінар 

дистанційна

2 год 


Сертифікат №ВУ22/1-116 від 22.02.2022

-

«Уроки української мови за новим Державним стандартом

базової середньої освіти»

ТОВ "Видавничий дім "Освіта"


Вебінар

дистанційна

2 год

 

Сертифікат №ВУ22/2-73 від 23.02.2022

-

«Академічна доброчесність»

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

Онлайн-курс

дистанційна

4 год

Сертифікат від 03.04.2022

-

"Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання"

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

Онлайн-курс

дистанційна

20 год

Сертифікат від 03.04.2022

-

"Методика навчання української мови, літератури та інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти"

ТОВ "Видавничий дім "Освіта", Інститут педагогіки НАПН України

Програма підвищення кваліфікації

дистанційна

30 год

Сертифікат № УМЛ-628 від 26.04.2022

-


                                                                            Усього годин:  


63 год.
2,17 кредити  ЄКТС



  • Коковська Людмила Петрівна


Тема відповідної програми, курсу

Суб’єкт підвищення кваліфікації

   

    Вид


  Форма


Тривалість, 

строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації



Вартість

Безпечне інтернет-середовище

ТОВ 

«На урок»

Інтернет-конференція

Дистанційна

15 годин

Свідоцтво №К71-826122 

від 06.02.2022


Проєктний метод навчання

ТОВ

«На урок»

Курс

Дистанційна

24 години

Свідоцтво

№ ОКЗ- 826122



                                          Усього годин:   39  год


  • Сеньківська Оксана Миколаївна



Тема відповідної програми, курсу


Суб’єкт підвищення кваліфікації


Вид 


Форма 


Тривалість, строки

Документ, який підтверджує підвищення кваліфікації


Вартість 

Система “Єдина школа” - цифрові інструменти для формування освітнього середовища

закладу освіти.

Товариство з обмеженою відповідальні від «ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ»

програма підвищення кваліфікації  

дистанційна  

5год

Сертифікат № 00010958 від 10 лютого 2022року

-

Безбар’єрна грамотність.

Міністерство цифрової трансформації України

Базовий курс

дистанційна

6 год 


Сертифікат  від 28.01.2022

-


                                                                            Усього годин:  


11 год.



                                                                                                                                                                    

ВИСТУПИЛИ:

 

  1. Горбач Наталія Вікторівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності ТОВ "Видавничий дім "Освіта", Інститут педагогіки НАПН України за напрямом програма підвищення кваліфікації "Методика навчання української мови, літератури та інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти"; у суб’єкта освітньої діяльності ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» за напрямом онлайн-курс «Академічна доброчесність», "Бери й роби. Змішане та дистанційне навчання"(клопотання додається)

  2. Коковська Людмила Петрівна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності ТОВ «На урок» за напрямом курс “Проєктний метод навчання”, за напрямом інтернет-конференція “Безпечне інтернет-середовище” (клопотання додається)

  3. Сеньківська Оксана Миколаївна, яка прозвітували  про результати підвищення кваліфікації у суб’єкта освітньої діяльності Товариство з обмеженою відповідальні від «ТАТЛ ТЕХНОЛОДЖІ» за напрямом програма підвищення кваліфікації “ Система “Єдина школа” - цифрові інструменти для формування освітнього середовища закладу освіти.”; у суб’єкта освітньої діяльності Міністерство цифрової трансформації України за напрямом базовий курс “ Безбар’єрна грамотність.” (клопотання додається)

 

Ухвалили: 



  1. Визнати результати підвищення кваліфікації педагогічних працівників за основними напрямами підвищення кваліфікації у різних суб’єктів освітньої діяльності, фізичних та юридичних осіб відповідно до поданих клопотань учителів    Горбач Наталії Вікторівни, Коковської Людмили Петрівни, Сеньківської Оксани Миколаївни.

   

Голосували: за» - 39   ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)

 

 

 

ІV. СЛУХАЛИ: Про арт-виховання як інновацію в роботі із здобувачами освіти на уроках  християнської етики в українській культурі.


Доповідала: Лис Марія Іванівна –  заступник директора ЗОШ І-ІІІ ст. №1            м. Зборова - текст доповіді додається


ВИСТУПИЛИ:


Дорош Іванна Петрівна, учитель предмету християнської етики в українській культурі ЗОШ І-ІІІ ст.. №1 м. Зборова, сказала, що  на уроках християнської етики в українській культурі діти переглядають презентації, відеоролики, анімаційні фільми, слухають аудіозаписи, виконують вправи на веб-cайті learningapps, На урок та ін..

    Ікона і музика – це два крила, які допомагають людині сприймати Боже слово. На уроках це живописне, мозаїчне зображення допомагає глибше пізнати особу Ісуса Христа, Богородиці, «святих» і подій Святого Письма. Зокрема,тему у 5 класі « Матір Божа як прояв Божої любові до нас»,  допомагала розкрити  ікона «Оранта – Нерушима Стіна».

  Музика виражає та відображає людське життя у звукових образах. Наповнюйтесь Духом, розмовляючи поміж собою псалмами, і гімнами, і піснями духовними, співаючи й граючи в серці своєму для Господа, дякуючи завжди за все Богові й Отцеві в Ім'я Господа нашого Ісуса Христа.(Єф. 5:18-20)

     На уроках розглядаються твори різних авторів, зокрема у 6 класі, до теми: «Духовна і світська музика»  духовний гімн України «Боже великий єдиний», Миколи Лисенка, як символа української духовності. Використовується  народна творчость відомих українських композиторів  Максима Березовського, Дмитра Бортнянського, Артема Веделя,  Кирила Стеценка. Музичний супровід оживляє на уроках фізкультхвилинки, релаксійні моменти, виконання творчих робіт та інші етапи уроку.

 

Ухвалили: 

1.Вважати стан викладання предмета «Християнська етика в українській культурі» у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 м. Зборова на належному рівні.

2 Учителю основ християнської етики в українській культурі постійно:

2.1. Приділяти більше уваги практичній спрямованості курсу, пов'язувати виучуваний матеріал із життям. 

2.2. Навчати учнів робити висновки, узагальнення, акцентувати увагу на мові школярів. 

2.3. Впроваджувати в практику роботи активні форми навчання та виховання, виробляти у школярів їхні власні цінності, створювати на уроках атмосферу співробітництва

        

 3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Лис М. І.


Голосували: «за» - 39 ( тридцять дев’ять );   «проти» - 0 (нуль);   «утримались» - 0  (нуль)



Голова  педради                          Ольга ПЕРЕЙМИБІДА

Секретар                                      Галина АНТОНІВ


Немає коментарів:

Дописати коментар